BRATISLAVA 10. marca (WBN/PR) – Každý piatok od 18.00. sú tohtoročné finalistky Miss Slovensko hosťami relácie Vyber si na maXXimum, ktorú vysiela Rádio Europa 2.
Dievčatá sa v štúdiu vystriedajú počas nasledujúceho mesiaca, vždy v trojiciach. Ako prvé prišli na rad uplynulý piatok Radka Andrlová, Michaela Ňurciková a Lýdia Ferková. Napriek počiatočným obavám, čím ich môže výrečný moderátor Marco zaskočiť, zvládli svoju hodinku v rádiu bez problémov a s úsmevom, o čom svedčia aj fotografie z ,,miesta činu“. A poslucháči sa prostredníctvom rozhovorov dozvedeli, čo presne priviedlo dievčatá do súťaže Miss Slovensko, akú majú radi hudbu či aké sú medzi finalistkami vzťahy.
Ďalšími troma dievčatami, ktoré moderátor Marco vyspovedá vo svojej relácii už v piatok 11. marca budú Viera Brežná, Michaela Wzošová a Ľubica Kvasnicová. Na frekvenciách Rádia Europa 2 začne 21. marca aj hlasovanie o titul Miss Hlas, ku ktorému všetkých dvanásť dievčat nahralo pred dvoma týždňami špeciálne upútavky.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – generálny partner slovenskej hokejovej extraligy v sezóne 2011/2012
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media