BRATISLAVA 12. apríla (WebNoviny.dk) – Sociálna poisťovňa je po odstránení technických problémov, zapríčinených stredajším výpadkom elektrickej energie, pre verejnosť od 11:45 dostupná prostredníctvom všetkých komunikačných kanálov.
Mailová komunikácia, telefonické linky, ako aj elektronické služby sú už plne funkčné. Informoval o tom hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder.
Všeobecná zdravotná poisťovňa varuje pred podvodmi, neznámy páchateľ vymáha pohľadávky
„Prípadné problémy, ktoré poistencom či zamestnávateľom počas výpadku systémov vznikli v súvislosti s využívaním elektronických služieb (napríklad prihlásenie zamestnanca, odhlásenie, resp. splnenie si oznamovacej povinnosti a pod.) Sociálna poisťovňa zohľadní,“ povedal.
Po stredajšom výpadku elektrickej energie, s ktorým súvislo aj prerušenie telefonického a e-mailového spojenia, totiž poisťovňa evidovala problémy pri prihlasovaní sa verejnosti do e-Služieb.