BRATISLAVA 4. júna 2018 (WBN/PR) – Mýto pre nákladné vozidlá od 7,5 tony sa v Nemecku od 1. júla rozšíri na všetky spolkové cesty. Spoločnosť DKV odporúča dopravcom, ktorí budú pri spustení rozšíreného nemeckého mýta potrebovať nové mýtne boxy, včasnú registráciu a palubné jednotky prevádzkovateľa mýtneho systému Toll Collect. Doposiaľ používané jednotky Toll Collect zostanú v platnosti aj pre novospoplatnené komunikácie a nemusia sa meniť.
„Spoľahlivé poskytovanie služieb našim zákazníkom je pre nás prioritou,“ hovorí Jürgen Steinmeyer, riaditeľ pre mýtne služby v spoločnosti DKV Euro Service. „K 1. júlu bude oficiálne možná úhrada mýta v Nemecku iba prostredníctvom palubnej jednotky prevádzkovateľa mýtneho systému spoločnosti Toll Collect. Mýtne boxy pre viacero krajín, kompatibilné s riešením EETS ako DKV Box Europe, sú aktuálne len na začiatku príslušného registračného procesu a ten nebude k 1. júlu definitívne dokončený. Vzhľadom na to, že každý poskytovateľ EETS dostáva od spoločnosti Toll Collect rovnaké informácie, platia pre všetkých rovnaké podmienky.“
Ďalšie informácie a bezplatný kalkulátor mýtnych poplatkov ponúka DKV na adrese https://www.dkv-euroservice.com/cz/služby/mýtné/mýtné-v-příslušné-zemi/německo.
DKV Euro Service je lídrom medzi poskytovateľmi služieb pre dopravcov
DKV Euro Service je jednou z vedúcich servisných spoločností v oblastiach logistiky a cestnej prepravy, ktorá už od roku 1934 ponúka profesionálom v doprave mnoho služieb zameraných na optimalizáciu nákladov a efektívne riadenie vozových parkov na európskych cestách. Medzi ne patria napríklad bezhotovostné platby za produkty a služby u viac ako 70 000 obchodníkov so širokým portfóliom ponúkaných značiek a tiež služby jednotnej úhrady mýta alebo vratiek dane z pridanej hodnoty či spotrebnej dane.
DKV Euro Service je súčasťou DKV MOBILITY SERVICES Group. Skupina je zastúpená v 42 krajinách, zamestnáva okolo 930 pracovníkov po celej Európe a v roku 2017 dosiahla obrat 7,2 miliardy eur. Aktuálne je v obehu viac než 3,1 milióna servisných kariet DKV a palubných jednotiek u približne 170 000 zákazníkov. V rovnakom roku bola karta DKV vyhlásená po trinásty raz za sebou za „Najlepšiu značku“ v kategórii palivových a servisných kariet.