Rýchlo meniaci sa svet technológií znamenal zmenu v nákupnom správaní, na čo zareagovali aj predajcovia. Nakoľko inflácia na Slovensku stále dosahuje medziročný nárast – podľa Štatistického úradu bola inflácia pri poslednom meraní medziročne na úrovni 2,2 % – obchodníci sú nútení hľadať stále nové spôsoby, ako dosahovať vytýčené biznisové ciele.
Jednou z vecí, vďaka ktorým môžu predajcovia posilniť svoje predaje, okrem cenovému rastu, je využívanie analytických dát a kvalitná segmentácia trhu. Tento spôsob umožňuje vytvárať na mieru šité ponuky pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov.
Požiadavky používateľov sa menia, no šetrenie má stále vysokú prioritu
Podľa prieskumu, ktorý hovorí, že viac než polovica (57 %) oslovených Slovákov je nútených obmedzovať a znižovať svoje výdavky, je prirodzené, že ľudia budú hľadať nové spôsoby, ako ušetriť peniaze.
Zároveň sa veľké množstvo používateľov pozerá po možnostiach šetrenia nielen financií, ale aj času. Personalizované ponuky pre špecifických zákazníkov sa stávajú očakávaným štandardom.
Online letáky ako skvelý spôsob vytvárania obsahu na mieru
Akciové letáky sú stále obľúbeným spôsobom, akým si potenciálni zákazníci vyberajú, ktoré produkty nakúpia, prípadne ktorý obchod navštívia. Nakoľko sa väčšie množstvo ľudí presúva do digitálneho priestoru, zároveň sa do popredia dostávajú aj online letáky jednotlivých obchodov. vďaka nimmôžu predajcovia vytvárať jedinečné ponuky pre používateľov na základe miesta, veku či nákupných preferencií.
Geolokácia, osobné preferencie či nedávna aktivita
Možností, ako personalizovať ponuku pre používateľa, ktorý sa rozhodol navštíviť online letákovú ponuku obchodu, je mnoho. Všetko začína pri dátach, ktoré obchodníkom poskytujú pohľad do používateľského správania. Na základe nich je možné zistiť, aké konkrétne produkty alebo služby majú svojim potenciálnym zákazníkom predostrieť.
Následne je možné prioritizovať určitý typ produktov či služieb, o ktoré mali zákazníci najvyšší záujem. Personalizácia sa dá, samozrejme, posunúť i o level vyššie vytvorením špeciálnych ponúk na lokálnej úrovni na základe geolokácie a spojiť ich s osobnými preferenciami ľudí v danej lokalite.
Letákové agregátory môžu ľuďom ušetriť kopec času
Zároveň tu však nastáva problém s množstvom vecí potrebných pre efektívne využívanie zliav. Každý obchod má svoju aplikáciu či svoje vernostné karty a sledovať všetko je pre väčšinu ľudí časovo príliš náročné.
Nájsť tie najlepšie ceny produktov, zapísať si ich tak, aby sme na ne nezabudli, uskutočniť nákup a pri každom vyberať novú vernostnú kartu. Všetky tieto aktivity zaberú pomerne veľa času. Našťastie existujú letákové agregátory, ako je Kimbino.sk, ktoré dokážu veľkú časť práce urobiť za človeka a udržať všetko na jednom mieste, respektíve v jednej aplikácii.
Viac než 100 obchodov a tisícky najaktuálnejších ponúk
A navyšeúplne zadarmo, vytvorené spoločnosťou zo Slovenska. Kimbino pokrýva viac ako 120 obchodov od supermarketov až po obchody s elektronikou.
Všetky letáky sú dostupné používateľom v momente, ako je leták zverejnený, a môžu sa tak pripraviť na nové zľavy v predstihu. Presvedčte sa, že plánovanie nákupu nemusí byť zložité ->
Všetko pod jednou strechou
Letákové agregátory neslúžia len na prezeranie aktuálnych letákov. Používatelia si môžu vybrané produkty nahrať do nákupného zoznamu, vďaka čomu budú mať všetky na dotyk prsta.
Rovnako tak je možné vybrať si obľúbené obchody, aby používateľ dostal upozornenia v momente, ako jeho vybraný obchod uverejní novú akciovú ponuku.
Jednou z hlavných funckionalít je však bezpochyby možnosť nahrávania vernostných kariet, ktoré sú tak na jednom mieste a dajú sa jednoducho použiť. Je čas dať zbohom fyzickými kartami preplnenej peňaženke.
Možnosti personalizácie napredujú míľovými krokmi
S vylepšovaním technologických možností ide ruka v ruke aj možnosť zlepšovania používateľskej skúsenosti.
Ponuky šité na mieru, geolokovaný obsah podľa polohy používateľa či „Strážny pes“ na jednotlivé produkty sú v dnešnej dobe štandardné funkcionality mnohých produktov. A s pomocou big data, ktoré môžu odostrieť oponu z kvalitatívnych dát ako transakčné dáta, dáta zákazníckeho servisu či dokonca produktové dáta v reálnom čase, kedy dokážu obchodníci monitorovať obľúbenosť produktov a mieru toho, koľko ľudí si daný produkt zobralo, môžeme v budúcnosti očakávať ešte komplexnejšie vylepšenia.
Informačný servis