BRATISLAVA 2. mája (WBN/PR) – Spoločnosť Capco, významný globálny poskytovateľ integrovaného poradenstva, technológií a transformačných služieb finančným inštitúciám, dokázala za necelé dva roky od otvorenia bratislavskej pobočky strojnásobiť počet jej zamestnancov. Riaditeľ Capco Nearshore Claus Hintermeier hovorí, že permanentne rastie dopyt popredných finančných inštitúcií z celej Európy po expertoch, ktorí ako externí konzultanti dokážu pomôcť so zapracovaním meniacich sa požiadaviek regulátorov a zmien v správaní zákazníkov. „Konkurenčnou výhodou Bratislavy, ktorá jej dáva veľkú perspektívu stať sa významným európskym finančným centrom, sú vzdelaní, flexibilní a jazykovo vybavení odborníci. Banky dnes súrne potrebujú expertízu, avšak poskytovanú externe a za primeranú cenu. To je model, ktorým fungujeme na Slovensku a darí sa nám. Tento model podľa mňa ukazuje cestu, ako by mohol finančný sektor na Slovensku ďalej rásť,“ vysvetľuje riaditeľ Capco Nearshore Claus Hintermeier.
Bratislavské Capco Nearshore centrum poskytuje široké spektrum poradenských služieb v oblasti financií a technológií, vrátane projektového manažmentu, IT a testovania. Za dva roky stúpol počet jeho zamestnancov na dnešných 101. Peter Schurau, Capco Partner a CEO Capco pre Európu, Áziu a Pacifik dopĺňa: „Capco správne porozumelo konceptu „new normal”, čiže novým pravidlám, ktoré majú dopad na fungovanie finančného sektora. Ten je od pádu Lehman Brothers v stave nepretržitých zmien. Potreba pružných reakcií na často nepredvídateľné požiadavky obchodného a technologického odvetvia nebola nikdy väčšia. My finančnému sektoru poskytujeme flexibilných a nadaných ľudí v tesnej blízkosti hlavných európskych finančných centier a za priaznivých finančných podmienok. Úspech nášho Nearshore centra ukazuje, že popredné európske finančné inštitúcie na Slovensku chcú „nakupovať“ odborníkov práve týmto spôsobom.“
Capco si v roku 2012 vybralo Bratislavu pre umiestnenie svojej centrály pre strednú a východnú Európu, ktorá sa stala súčasťou celosvetovej siete 16 pobočiek na štyroch kontinentoch. „Slovensko, konkrétne Bratislava, boli logickou voľbou pri hľadaní vhodnej lokality pre ďalšie Capco Nearshore centrum. Výhodou bratislavskej centrály je blízkosť k západnej Európe, vysoká úroveň odborných znalostí a skúseností, a existujúca kultúra bankovníctva. Záujem najskúsenejších ľudí z bankového sektora pracovať v Capco nám ukázal, že značka Capco a model našej práce sú pre región veľmi atraktívne. Počítame s tým, že náš biznis model spolu so záujmom odborníkov pracovať pre nás nám zabezpečia ďalší rast,“ dopĺňa Claus Hintermeier.
O spoločnosti Capco
Capco je významný globálny poskytovateľ integrovaného poradenstva, technológií a transformačných služieb venovaných výhradne odvetviu finančných služieb. Naši odborníci ponúkajú klientom vďaka kombinácii inovatívnych riešení a bezkonkurenčných vnútorných znalostí sektora poradenské služby, komplexné technológie a integráciu, ako aj manažované služby, ktoré pomáhajú finančným inštitúciám rásť a rozvíjať sa. Capco pomáha klientom úspešne zvýšiť tržby, riadiť riziko a zmeny regulácií, znižovať náklady a zvyšovať kontrolu.
Spoločnosť sa špecializuje na bankovníctvo, kapitálové trhy, riadenie zdrojov a investícií, financie, riadenie rizika a technológie. Capco poskytuje služby svojim klientom v popredných finančných centrách v severnej Amerike a Európe. V Bratislave Capco prevádzkuje Nearshore centrum, ktoré je jedinou pobočkou v regióne strednej a východnej Európy.
Viac informácií na www.capco.com