Na slovenskom a českom trhu dochádza k stiahnutiu hovädzieho mäsa. Skontrolujte, či ho nemáte doma

hovädzie mäso v obchode
hovädzie mäso v obchode Foto: depositphotos.com

Spoločnosti METRO a Makro informovali zákazníkov o stiahnutí produktov z hovädzieho mäsa, ktoré inicioval dodávateľ kvôli senzorickým zmenám, ktoré nahlásili zákazníci. Toto preventívne opatrenie oznámili METRO Cash & Carry SR a Makro Cash & Carry ČR na svojich webových stránkach.

Stiahnutie z predaja sa týka hovädzej vysokej roštenky JA, ktorá je chladená a váži približne 2,4 – 2,8 kg. Konkrétne ide o produkty s minimálnym dátumom trvanlivosti do 9.11.2024 a 15.11.2024, označené šaržou EAN 3000-05/07/24-00-0-0 a 3000-11/07/24-00-0-0 20024168100000. Pôvod mäsa je z Brazílie a jeho dodávateľom je spoločnosť Rotterdam Trading Office.

Petra Bártová, vedúca oddelenia kvality v spoločnosti Makro, vyzvala zákazníkov: „Ak máte uvedený výrobok stále k dispozícii, odporúčame ho nekonzumovať.“ Hovädzia roštenka bola dostupná na predaj od 13.9.2024 do 28.10.2024.

Zákazníci môžu tieto produkty vrátiť v ktoromkoľvek veľkoobchodnom stredisku METRO a Makro do 18.11.2024. Po predložení dokladu o kúpe im budú vrátené peniaze.

METRO
METRO Foto: depositphotos.com

Oficiálne oznámenie spoločnosti METRO:

Vážený zákazník,

radi by sme Vás informovali, že spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o. pristúpila k stiahnutiu nižšie uvedeného produktu. Tento krok bol iniciovaný dodávateľom na základe senzorických zmien a má preventívny charakter. Dotknutý produkt nepredstavuje zdravotné riziko.

Produkt: Hovädzia vysoká roštenka JA chladená, váha cca 2,4 – 2,8 kg
Krajina pôvodu: Brazília
Minimálny dátum trvanlivosti: 9.11.2024 a 15.11.2024
Šarža: 3000-05/07/24-00-0-0, 3000-11/07/24-00-0-0
EAN: 20024168100000

Ak máte tento výrobok ešte u seba, žiadame Vás, aby ste ho nekonzumovali. Produkt bol v predaji od 13.9.2024 do 28.10.2024. Môžete ho vrátiť v ktoromkoľvek veľkoobchodnom stredisku METRO Cash & Carry SR. V prípade, že nebudete schopní predložiť doklad o kúpe, môžete požiadať personál zákazníckej recepcie o vystavenie duplikátu dokladu.

Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že naša spolupráca bude pokračovať k obojstrannej spokojnosti.

S úctou,
Ing. Petra Bártová
Vedúca oddelenia kvality

Zdroj: metro.sk 

PDF oznámenie tu

Odporúčané

Mohlo by Vás zaujímať