BRATISLAVA 20. apríla (WBN/PR) – Tohtoročný program Autosalónu Bratislava spestrilo udeľovanie ceny Auto roka 2011 na Slovensku, ktorú získal automobil Kia Sportage. Trofej prestížneho ocenenia, ktorej autorom je akademický sochár Viktor Hulík, prebral z rúk členov predstavenstva novinárskej jury Auto roka v SR pánov Ľuboša Kríža a Jána Koreckého generálny riaditeľ importérskej spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. Ľubomír Habala.
Odborná porota, zložená z popredných motoristických novinárov na Slovensku, vybrala práve toto štýlové SUV za víťaza ankety Auto Roka pre rok 2011. Víťazstvo modelu Kia Sportage znamená prelomový úspech pre automobilku Kia Motors v doterajšej histórii tejto ankety.
Úspech modelu Kia Sportage spočíva najmä vo výraznom skoku v oblasti techniky a príťažlivého dizajnu. Vysokú úroveň bezpečnosti dokazuje titul najbezpečnejšie SUV 2010 spomedzi všetkých vozidiel v tomto segmente od agentúry EuroNCAP. Popularita modelu Sportage rýchlo rastie, vďaka čomu sa krátko po svojom uvedení na trh stal najpredávanejším modelom svojho segmentu. Kia Sportage sa môže pochváliť aj ocenením „red dot“ v kategórií dizajn a „If product dizajn award“. Vydarený model z dizajnérskeho tímu pod vedením Petra Schreyera sa teší značnej obľube aj slovenských motoristov, čo dokazujú sú čitateľské ocenenia redakcií mesačníkov Auto Magazín a Auto motor a šport.
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za rok 2010 predaj 4 267 osobných vozidiel, čo predstavuje 6,66 % podiel na slovenskom trhu a celkové 4. miesto podľa hodnotenia vozidiel M1 najpredávanejších značiek na slovenskom trhu. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.