Sieť pneuservisov Premio zaznamenáva okrúhlu štyridsiatku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Premio

BRATISLAVA 6. marca (WBN/PR) – „Koncept Premio sme začali na našom území rozvíjať v roku 2006 a postupne sme sa stali najväčšou sieťou moderných servisných staníc u nás,“ konštatuje Štefan Marchalin, manažér rozvoja pneuservisov Premio na Slovensku.

Sieť pneuservisov Premio, ktorá vznikla v Nemecku pred 20-timi rokmi, funguje na princípe franchisingu. „Dnes už štyrom desiatkam prevádzok, ktoré vlastnia slovenskí podnikatelia, poskytujeme knowhow siete, vzdelávame ich zamestnancov na pravidelných školeniach, pomáhame rozvíjať ich aktivity v oblasti marketingu a komunikácie v regióne, kde pôsobia. Minulý rok sme sa v rámci rozvoja siete zamerali hlavne na juhovýchod Slovenska. Pred nami je výzva v podobe severných okresov, tam cítime slabé miesto a zároveň príležitosť, rovnako i na juhu východného Slovenska. Pracujeme na tom, aby naše pokrytie prevádzok kopírovalo najmä mestá nad 20 tisíc obyvateľov, či krajské mestá,“ povedal Š. Marchalin.

Bližšie k motoristom sa Premio snaží dostať, okrem profesionálnych pneuservisov i prostredníctvom rýchloservisov, ktoré sa špecializujú najmä na podvozok, výmeny či opravy autoskiel, výmeny olejov alebo autobatérií. Takto expres prevádzky dopĺňajú portfólio služieb pneuservisov, kde základ tvoria sezónne práce. V ponuke nechýbajú značkové pneumatiky, predovšetkým Goodyear a Dunlop, zliatinové disky, náhradné autodiely či kvalitná autokozmetika. Ako dodáva manažér siete Premio na Slovensku, „denne presviedčame našich zákazníkov, že bezpečnosť nemôže byť na úkor kvality. Či už ide o výber pneumatík alebo pravidelné servisovanie auta. Pre tých, ktorí sa stali partnermi siete, je filozofiou kvalitne odvedená robota, profesionálny prístup k zákazníkom a to svoju cenu rozhodne má. Klienti to vedia oceniť a ostávajú nám verní.

O koncepte Premio

PremioPneuservis vstúpil na európsky trh v roku 1996 ako skupina na služby orientovaných, špecializovaných prevádzok. Vo svojich moderných servisných staniciach Premio ponúka vodičom najosobnejší prístup a rady v oblasti pneumatík, diskov, podvozku vozidla a komplexné služby autoservisu. Každá Premio prevádzka je moderne vybavená, jej tím odborne vyškolený, ponúka kvalitné značkové produkty a priateľský prístup. Len takto Premio zaručí svojim zákazníkom na Slovensku jednotne vysokú kvalitu služieb – bez ohľadu na to, ktorú prevádzku navštívia.

Foto: Premio

Premio Pneuservis ako koncept bol vyvinutý spoločnosťou GD HandelssystemeGmbH& CO.KG (GDHS) pre uspokojenie náročných požiadaviek všetkých vodičov očakávajúcich služby tej najvyššej úrovne. Po úspešnom nástupe značky QuickPneudiscount prvého nemeckého diskontného reťazca s pneumatikami , v roku 1995 GDHS podčiarkuje svoju pozíciu najúspešnejšieho nemeckého poskytovateľa konceptov v maloobchode s pneumatikami zavedením značky Premio. Dnes sa GDHS pozerá späť cez viac ako 30 rokov skúseností v tomto obchode.

GDHS je 100% dcérskou spoločnosťou GoodyearGmbH& CO. KG. Goodyear ako svetový výrobca pneumatík môže byť počas 100 rokov svojej existencie hrdý na úspechy ktoré dosiahol v tomto biznise. S 350 víťazstvami veľkých cien na pretekárskych okruhoch Formule 1, Goodyear vlastní 84 výrobných závodov v 26 krajinách sveta, má približne 100 000 zamestnancov , pobočky v 42 krajinách a vývojové centrá v USA , Japonsku a Luxemburgu.

Goodyear položil základy maloobchodných reťazcov orientovaných na zákazníka, ako je aj Premio už v roku 1956, keď založil svoju prvú sieť obchodov v Spojených štátoch amerických.

www.premio-pneuservis.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať