BRATISLAVA 19. apríla (WEBNOVINY) – Renault Business Tour začína 2. mája a končí 23. októbra 2011. Počas nej budú predstavené nasledovné automobily:
Nový Master Dvojkabína Sklápač L3H1P4 zadný náhon
Nový Master Skriňa L3P3 RS 19,6 m3
Nový Master Predĺžená Kabína L3H2P3 zadný náhon
Nový Master Furgon – chladiarenská prestavba
Nový Master Bus 17 miestny
Trafic Generation / Black Edition
Kangoo WAV pre transport osôb na invalidnom vozíku
Bohaté skúsenosti má spoločnosť Renault Slovensko aj s vysoko špecializovanými prestavbami, ako sú napr. sanitné vozidlá. Na Slovensku sa môže pochváliť najširšou ponukou na trhu úžitkových vozidiel s celkovo 171 verziami v ponuke:
Furgon 28 verzií
Podvozok 18 verzií
Plošina 8 verzií
Podvozok dvojkabína 19 verzií
Valník 18 verzií
Valník dvojkabína 19 verzií
Sklopný valník 15 verzií
Sklopný valník dvojkabína 9 verzií
Skriňová nástavba 20 – 22 m3 11 verzií
Furgon dvojkabína 14 verzií
Combi 6 – 9 miest 10 verzií
Bus – 17 miest 2 verzie
FLEET AWARDS 2011
Firemné auto roka 2011 volili odborníci v oblasti správy a riadenia firemných autoparkov. V komisii bolo 50 konateľov, riaditeľov a flotilových manažérov významných slovenských spoločností, ktoré prevádzkujú firemné automobily. Kategórie vychádzali zo štandardného členenia vozidiel vo firemných automobilových parkoch. Hodnotiace kritériá sa zameriavali na položky, ktoré sú pre firmy mimoriadne dôležité, predovšetkým servisné a prevádzkové náklady automobilov. Automobilové značky spolu nominovali do súťaže 74 modelov v 8 rôznych kategóriách.
V kategórii „Veľké ľahké úžitkové vozidlá“ si ocenenie odborného časopisu Fleet odniesol práve nový Renault Master. Titul získal pred modelmi Mercedes-Benz Sprinter a Volkswagen Crafter.
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nový Renault Master
Po 12 rokoch predaja a viac ako milióne predaných vozidiel v 45 krajinách sveta, sa Renault rozhodol obnoviť modelový rad Master, ktorý hneď od svojho uvedenia na trh (na Slovensku od mája 2010) získava uznanie firemnej klientely.
Kabína vodiča nového Renaultu Master poskytuje najviac úložných priestorov zo všetkých konkurentov. Renault Master sa chce stať pre svoj segment vzorom v oblasti komfortu. Preto sa výrazne prepracovala ergonómia miesta vodiča, zlepšil sa výhľad z vozidla a auto dostalo viacero prvkov pochádzajúcich z osobných vozidiel.
Nový Master sa môže oproti predchodcovi pochváliť v priemere o 1l/100 km nižšou spotrebou a priemernou spotrebou od 7,1 l/100km (187g CO2/km). Nový Renault Master je v konfigurácii s pohonom prednej nápravy lídrom v spotrebe podľa európskych testov. Oproti predchodcovi sa znížili prevádzkové náklady až o 40 percent a patria medzi najnižšie na trhu.
Nová verzia s pohonom zadnej nápravy využíva techniku, ktorú kompletne vyvinul Renault a vyznačuje sa samonosnou konštrukciou, ponúkajúcou najlepšie schopnosti v oblasti dynamiky a záťaže. Ponuka sa rozšírila o novú dĺžku L4 (využiteľný objem až 17m³), verzie 3,5 t a 4,5 t s dvojmontážou na zadnej náprave a nové možnosti prestavieb a úprav karosérie.
Nový Renault Master dostal nový motor 2,3 l dCi, vyvinutý špeciálne pre špecifické potreby úžitkových vozidiel. Motor sa dodáva v troch verziách (dCi 100, dCi 125 a dCi 150) a je zhodný pre verzie s pohonom prednej (uložený naprieč) aj zadnej (uložený pozdĺžne) nápravy.