BRATISLAVA 21. novembra (WBN/PR) – Druhý ročník vedomostnej súťaže ŠKODA Service Challenge pozná víťazov národného kola. Stali sa nimi Imrich Szaniszlo, servisný poradca EUROMOTOR s.r.o. a Peter Dobranský, servisný technik Auto Gábriel, s.r.o. Ocenenie si prevzali počas tohto týždňa a obaja víťazi budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnom finále, ktoré sa uskutoční v apríli budúceho roku.
Vedomostná súťaž ŠKODA Service Challenge je určená pre najlepších servisných poradcov a technikov z celého Slovenska. O postupe do národného finále rozhodli výsledky predchádzajúcich korešpondenčných kôl, ktorých sa zúčastnilo celkovo 49 servisných partnerov, v rámci ktorých sa zapojilo 151 účastníkov, z toho 74 servisných poradcov a 77 servisných technikov. Na základe vyhodnotenia zaslaných odpovedí bolo do Nitry pozvaných najlepších 6 poradcov a 6 technikov.
Národné finále ŠKODA Service Challenge sa uskutočnilo 13. až 15. novembra v nitrianskom školiacom stredisku ŠKODA AUTO Slovensko. Od začiatku čakalo na každého súťažiaceho v areáli školiaceho strediska päť stanovíšť s úlohami, ktoré úzko súviseli s ich každodennou náplňou práce. Najlepším servisným technikom sa stal Peter Dobranský z košickej spoločnosti Auto Gábriel, s.r.o. Kategóriu najlepší servisný poradca vyhral Imrich Szaniszlo z EUROMOTOR s.r.o., Banská Bystrica. Víťazi oboch kategórií budú našu krajinu reprezentovať aj na budúcoročnom celosvetovom finále v Bratislave.
„Gratulujem obom víťazom. Vedomostná súťaž ŠKODA Service Challenge je skvelou príležitosťou pre našich šikovných technikov a servisných poradcov, aby predviedli svoje kvality,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko. „Podobné súťaže sú tiež výbornou motiváciou pre skvalitňovanie služieb poskytovaných našimi autorizovanými servismi. Chceme aj naďalej ponúkať vyššiu kvalitu za porovnateľnú cenu,“ doplnil Baumgartner.
ŠKODA Service Challenge je vedomostná súťaž, do ktorej sa už po druhýkrát mohli zapojiť všetci servisní technici alebo servisní poradcovia, resp. každý zamestnanec pracujúci v oblasti servisu. Hlavnou myšlienkou podujatia je nájsť najlepšieho pracovníka servisu na celosvetovej úrovni. Zároveň sa ŠKODA snaží prostredníctvom tejto súťaže zvyšovať štandardy poskytovaných servisných služieb.