BRATISLAVA 8. januára (WBN/PR) – AAA AUTO Group v roku 2013 predala 56 648 vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast o 10,3 % a návrat k tempu rastu z predkrízového obdobia.
Z celkového počtu 56 648 vozidiel predaných skupinou AAA AUTO v roku 2013 bolo v Českej republike predaných 38 297 automobilov (medziročne + 9,2 %), na Slovensku 15 896 automobilov (medziročne + 11,9 %) a v Ruskej federácii 2 455 automobilov (medziročne + 17,4 %). Najpredávanejšou značkou bola tradične Škoda s viac než 11 000 predanými automobilmi.
„Tešíme sa, že sa nám podarilo zvýšiť predaje o viac ako 10 %, pretože podmienky na trhoch vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, boli veľmi náročné. Tento výsledok potvrdzuje, že naša stratégia, zameraná na výkup a predaj najkvalitnejších a najlepšie predajných vozidiel, po jednom až dvoch majiteľoch, s nízkym počtom najazdených kilometrov a širokými garanciami k nám privádza stále viac zákazníkov. Veríme, že tento trend prostredníctvom ďalšieho zlepšovania našej obchodnej stratégie a zdokonaľovania služieb zákazníkom udržíme aj v nasledujúcom roku,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
V roku 2014 očakáva AAA AUTO ďalší nárast predajov s predbežným cieľom približujúcim sa k počtu 62 000 automobilov. Spoločnosť tiež zvažuje otvorenie troch nových pobočiek v Českej republike a najmenej jednej na Slovensku, rovnako ako návrat do Maďarska počas jari. AAA AUTO v tomto roku uvedie na trh aj novú značku Mototechna Premium, zameranú na luxusné automobily.