BRATISLAVA 29. marca (WBN/PR) – AAA AUTO, najväčší predajca jazdených automobilov v strednej Európe, avizuje mimoriadne dobré hospodárske výsledky za rok 2011. Za úspechom firmy stojí výrazne vyššia kvalita ponúkaných vozidiel. „Sústredíme sa na starostlivo vybrané autá po prvom či druhom majiteľovi s nízkym nájazdom kilometrov, servisnou knižkou, výborným technickým stavom a s jasnou právnou históriou. Takéto autá sú veľmi likvidné a týka sa ich minimum reklamácií,“ hovorí Anthony Denny, generálny riaditeľ AAA AUTO.
Vďaka vyššej kvalite ponúkaných áut a výbornému zákazníckemu servisu, do ktorého patrí aj centralizované call centrum, môžu zákazníci pocítiť veľký rozdiel medzi AAA AUTO a konkurenciou, ktorá pracuje s menšími objemami a menej preškolenými pracovníkmi.
„Za náš výborný hospodársky výsledok musíme poďakovať hlavne našim zákazníkom, ktorí sa k nám stále viac a viac vracajú. V priebehu ostatných 20 rokov sme vykúpili a predali viac než milión áut a máme zákazníkov, ktorí sa vracajú pre svoje druhé či tretie auto opäť do AAA AUTO. Spokojnosť našich klientov vzrástla z 96,3 % v roku 2010 na 98,9 % v roku 2011. Počet reklamácií klesol na 1 % zo všetkých predaných áut. Toto sú výsledky našej sústredenej činnosti v oblasti zlepšovania procesov nákupu, predaja a začlenenia permanentného tréningového programu pre zamestnancov, ktorý viedol k výraznému zlepšeniu kvality ponúkaných áut a ich likvidity,“ zdôraznil Anthony Denny.
Rýchlejší obrat vďaka lepšiemu riadeniu nákupu a predaja či zvýšená technická a obchodná efektivita idú ruka v ruke s maximálnou využiteľnosťou ľudských zdrojov. Každý zo zamestnancov AAA AUTO sa úplne sústreďuje na svoje úlohy a tie vykonáva s plnou profesionalitou. „Toto sú hlavné faktory, ktoré vidím za vynikajúcimi hospodárskymi výsledkami v minulom roku. Naša spoločnosť sa stala synonymom pre spoľahlivosť, a teraz, keď sú výsledky na vzostupe, majú ľudia dobrý dôvod vracať sa do AAA AUTO,“ uzatvára Anthony Denny.