BRATISLAVA 8. marca (WBN/PR) – Život sa netočí iba okolo banky a ZUNO to dobre vie. Výsledky prieskumu banky, ktorá sa drží kréda Less bank, more life ukázali, že aj 24 rokov po páde socializmu je tento deň stále významný pre68 % Slovákov.
V susednom Česku je situácia iná. Tam považuje tento deň za významný 49 % opýtaných. Napriek tomu, že ide o najdôležitejší sviatok žien v strednej Európe, vzťah ostatných krajín k nemu je v posledných rokoch trochu vlažný. Dá sa povedať, že Slováci a Česi sú v tomto smere pomerne jedineční.
Taktiež je prekvapujúce, že pre mnoho ľudí je práve Deň žien často dôležitejší než sv. Valentín, ktorý je vnímaný viac ako komerčný sviatok. Pri rozhodovaní o kúpe najvhodnejšieho darčeka sú ľudia v oboch krajinách verní tradícii. “Slováci svojim polovičkám kupujú čokoládu, Česi im zase kupujú kvety alebo ich vezmú na večeru. Ale všetci vieme, že záleží viac na samotnej myšlienke, než na darčekoch,” hovorí Alina Agurida, riaditeľka marketingu a komunikácie v ZUNO.
Pre všetkých, ktorí by chceli svoje ženy potešiť trochu drahším darčekom a ešte tak neurobili, má ZUNO perfektné riešenie. S bezkontaktnou kreditnou kartou môžu všetci klienti nakupovať ihneď, aj na poslednú chvíľu. Bez poplatku za vedenie účtu a s bezúročným obdobím až 55 dní. Viac informácií na webu ZUNO.
Výskum realizovala agentúra NMS vo februári 2013 na vzorke 500 respondentov v každej krajine.
Direct banka ZUNO patrí do skupiny Raiffeisen Bank International. Slovenským klientom ponúka ÚČET a ÚČET PLUS v 4 rôznych menách, SPORENIE, SPORENIE PLUS, VKLAD, PÔŽIČKU, PÔŽIČKU PLUS, povolené prečerpanie na účte REZERVA a bezkontaktnú KREDITKU. Všetky služby je možné spravovať cez internet. ZUNO vsádza na jednoduchosť, nulové alebo nízke poplatky a otvorenú komunikáciu s klientom prostredníctvom e-mailu, call centra, online chatu, sociálnych sietí Facebook a Twitter a ďalších moderných spôsobov komunikácie.
Ďalšie informácie o slovenskom zastúpení ZUNO BANK AG nájdete na www.zuno.sk
ZUNO – Less bank, more life