Aké výhody má prechod na elektronický dochádzkový systém?

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Smart Home Control in Action
Foto: Freepik

Pre firmy je dnes čoraz dôležitejšie implementovať efektívne riešenia, ktoré uľahčujú každodenné procesy. Jedným z takýchto riešení je elektronický dochádzkový systém od firmy VEMA, ktorý prináša množstvo výhod, a dokáže výrazne zlepšiť chod vašej spoločnosti. Ako? Čítajte ďalej!

Pre firmy je dnes čoraz dôležitejšie implementovať efektívne riešenia, ktoré uľahčujú každodenné procesy. Jedným z takýchto riešení je elektronický dochádzkový systém od firmy VEMA, ktorý prináša množstvo výhod, a dokáže výrazne zlepšiť chod vašej spoločnosti. Ako? Čítajte ďalej!

Kontrola v reálnom čase a mzdy na pár klikov

Elektronický dochádzkový systém VEMA umožňuje nepretržitý prehľad o prítomnosti všetkých zamestnancov na pracovisku. Vďaka tomu máte vždy aktuálne informácie o tom, kto je v práci, ale viete napríklad aj kto je na dovolenke alebo na služobnej ceste. Tento systém vám umožní rýchlo reagovať na neprítomnosť zamestnancov a efektívne plánovať prácu.

Napojením dochádzkového systému na mzdový systém tiež získate precízne podklady na spracovanie miezd. To výrazne znižuje administratívne náklady a eliminuje chyby pri výpočte miezd. Zamestnanci budú mať istotu, že ich mzdy sú spracované správne a včas, no a vám odbudne množstvo administratívnych úkonov.

Úspora času a peňazí

Presná evidencia dochádzky umožňuje optimalizovať využitie pracovnej doby a znižovať mzdové náklady. Systém automaticky zaznamenáva príchody a odchody zamestnancov, čím eliminuje potrebu ručného zaznamenávania a znižuje administratívnu záťaž.

VEMA navyše ponúka aj variant plne virtuálneho dochádzkového terminálu, ktorý je nainštalovaný priamo v počítačoch pracovníkov. Tento systém je ideálny pre všetky firmy, či už zamestnanci pracujú na diaľku, alebo na rôznych pobočkách. Virtuálny terminál tak umožňuje jednoducho zaznamenávať príchody, odchody a dôvody neprítomnosti všetkým zamestnancom firmy bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú.

Flexibilné riešenie s jednoduchým ovládaním

Dochádzkový systém VEMA je možné prispôsobiť potrebám konkrétnej firmy. Systém umožňuje nastaviť rôzne práva prezerania údajov pre rôzne úrovne zamestnancov, od mzdových účtovníkov po manažment. Týmto spôsobom je zabezpečená ochrana citlivých údajov a zároveň je možné poskytovať relevantné informácie jednotlivým užívateľom.

Systém je navyše intuitívny a jednoduchý na ovládanie. Je možné ho integrovať s existujúcimi systémami, čo uľahčuje prechod na elektronickú evidenciu dochádzky. Intranetová aplikácia Dochádzka umožňuje prístup cez bežné internetové pripojenie, čím zabezpečuje jednoduchú a rýchlu implementáciu.

Implementáciou elektronického dochádzkového systému od VEMA zlepšíte efektivitu práce, znížite administratívne náklady a získate presný prehľad o dochádzke zamestnancov. Pre viac informácií a získanie cenovej ponuky navštívte VEMA.sk.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie VEMA