BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) – Program „topbonus“ spoločnosti Air Berlin sa stal novým partnerom AIClub, ktorý je celosvetovým vernostným programom spoločnosti Accor. Členovia programu „topbonus“, ktorí sú taktiež členmi AIClub, môžu odteraz vymieňať nazbierané AIClub body za míle a takto svoje konto napĺňať oveľa rýchlejšie. 4 000 AIClub bodov je možné premeniť na 2 000 Air Berlin topbonus míľ, ktoré môžu byť následne zamenené napríklad za výhodné Topdeal letenky. Letenky z ponuky Topdeal sú dostupné už od 3 000 nalietaných míľ.
Možnosť zámeny AIClub bodov za topbonus míle upevnil dlhotrvajúce partnerstvo medzi spoločnosťou Air Berlin a značkami Accor, Novotel a Mercure. Ak sa členovia programu topbonus v minulosti preukázali kartou pravidelného zákazníka (frequent flyer card), získavali míle za ubytovanie v hoteloch sietí Novotel a Mercure. Odteraz ale môžu členovia programu topbonus zbierať body za ubytovanie v ktoromkoľvek hoteli siete Accor po celom svete a vymieňať si ich za míle. Či už ide o dvoj, alebo päť-hviezdičkové zariadenia, sieť hotelov Accor ponúka na výber široké spektrum hotelov ibis, all seasons, Adagio, Suitehotel, Mercure, Novotel, MGallery, Pullman alebo Sofitel.
Od spustenia v septembri 2008 si členstvo v AIClube vybralo viac ako 3,5 milióna hostí. AIClub je celosvetový, bezplatný, nepretržite fungujúci vernostný program spoločnosti Accor. Členovia zbierajú hodnotné body za každé euro, ktoré minú v hoteloch sieti Accor, pričom tie môžu byť vymenené za atraktívne ceny. Medzi ne patria poukážky AIClub, platné a vyčerpateľné 365 dní v roku v ktoromkoľvek z 2 000 hotelov siete Accor po celom svete, alebo vernostné míle niektorých medzinárodných programov pre pravidelných zákazníkov leteckých spoločností.
Pre ďalšie informácie, alebo prípadné získanie členstva navštívte www.a-club.com.
Ďalšie informácie nájdete na www.accorhotels.com.
Accor je nadnárodnou spoločnosťou a európskym lídrom v poskytovaní hotelových služieb ako aj globálnym lídrom v službách pre korporátnych klientov a verejné inštitúcie. Táto sieť je zastúpená takmer v 100 krajinách a zamestnáva 150 000 zamestnancov. Klientom ponúka viac ako 40 ročné skúsenosti v dvoch hlavných odvetviach:
– Hotely: so značkami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1, hotelF1 a Motel 6 predstavujúc 4 100 hotelov a takmer 500 000 izieb v 90 krajinách, ako aj strategicky orientované aktivity pod značkami Accor Thalassa Sea & Spa, Lenôtre a CWL.
– Služby: 33 miliónov ľudí v 40 krajinách profituje z produktov Accor Services – rôznych zamestnaneckých výhod, doplnkov, odmien, správy výdavkov a samozrejme, prvotriednych služieb.