BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) – Jesenná ponuka úverových produktov nabrala na obrátkach. Banky začali intenzívnejšie súperiť o svojich klientov. Tradičné banky zavádzajú schvaľovanie úverov online, internetové banky lákajú na nízke poplatky. Do boja sa zapojila aj direct banka Zuno. Klientom sľubuje výhodnejšie podmienky a „bolestné“. Banka začala ponúkať pôžičku na jar tohto roka, okrem výhodného úročenia od 6,9 % si od klientov nepýta poplatky za vedenie úverového účtu alebo predčasné splatenie. Jednou z podmienok pre získanie pôžičky je založenie účtu. Jeho vedenie je však bezplatné a klient ho nemusí aktívne využívať. Podobne je to aj v prípade konkurenčnej mBank.
V novej kampani sa Zuno rozhodlo klientom vyplácať bolestné vo výške 50 eur, a to v prípade, že dostanú od konkurencie výhodnejšiu ponuku. Banka tiež tvrdí, že dokáže klientovi garantovať lepšie podmienky. „Pokiaľ má klient schválenú pôžičku od Zuno, ale myslí si, že iná inštitúcia mu schváli úver s nižšou úrokovou sadzbou, stačí, že nám klient pošle zmluvu o tomto úvere spolu so svojím klientskym číslom a vypočítame mu lepšiu ponuku,“ hovorí Lenka Hritzová, šéfka produktového manažmentu direct banky Zuno. Banka chce svojou ponukou prekonať nielen ostatné banky, ale aj nebankové inštitúcie.
Zuno poskytuje spotrebný úver bez ručiteľa až do výšky 20 000 eur. Klienti môžu o neho požiadať online. Podobne ako ostatné banky, aj Zuno disponuje kalkulačkou, kde je možné vypočítať si výšku mesačnej splátky v závislosti od doby splácania.
V prípade, že klient už spotrebný úver spláca v inej banke, môže v Zuno požiadať o refinancovanie. Aj tu platia rovnaké podmienky. Banka umožňuje refinancovať nielen bezúčelové spotrebné úvery, ale aj kreditné karty a povolené prečerpanie.