BRATISLAVA 5. mája (WBN/PR) – Nákupno-zábavné centrum Bory Mall sa ocenením Superbrands Award zaradilo do skupiny spoločností, ktoré získali špeciálne uznanie za vynikajúcu pozíciu značky na lokálnom trhu. Rozhodli o tom hlasy slovenských spotrebiteľova a komisia uznávaných expertov z oblasti komunikácie, marketingu a reklamy. Podľa Bory Mall je ocenenie potvrdením pevnej pozície na slovenskom trhu a úspešného štartu konceptu.
„Veľmi si vážime ocenenie Superbrands, ktoré je jedným z ďalších pozitívnych hodnotení našej práce so značkou. Sebavedomý koncept, ktorý sme začali v prostredí saturovaného trhu presadzovať, sa na základe dobrého nastavenia, kvalitného manažmentu a komunikácie úspešne etabloval. Správnosť doterajších strategických krokov potvrdili opakované prieskumy, ktoré hovoria o tom, že projekt Bory Mall naplnil očakávania návštevníkov. Potvrdzuje to aj stále stúpajúca krivka návštevnosti a tržieb,“ skonštatoval Ing. Milan Klégr, riaditeľ Bory Mall.
Nákupno-zábavné centrum Bory Mall otvorilo svoje brány v novembri 2014. Výstavba centra sa začala ako súčasť prvej etapy budúcej mestskej štvrte Bory. Na prenajímanej ploche viac ako 54 tisíc m2 dnes ponúka svoje služby v 196 prevádzkach, obchodoch a reštauráciách. „Potešilo nás, že sme sa vyprofilovali a boli prijatí hneď ako najrodinnejšie centrum v Bratislave. V maratóne značky úspešne pokračujeme a dostávame ju na čelo poradia značiek v repertoári pri výbere kvalitných nákupov a zábavy pre rodiny,“ vysvetľuje Mgr. art. Marián Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.
Ocenenie Superbrands je pre Bory Mall potvrdením kvality služieb ale súčasne aj záväzkom voči našim návštevníkom a partnerom pokračovať v nastavenom trende rozvoja a v neustálom zdokonaľovaní servisu. „Naše poďakovanie patrí našim návštevníkom za prejavenú dôveru a lojalitu voči našej značke,“ dodal M. Klégr.