BRATISLAVA 4. júna (WBN/PR) – Motoristi, športovci či dovolenkári pozor – na slovenský trh prichádza osviežujúci radler s nulovým obsahom alkoholu, ktorý si môžete dopriať aj priamo za volantom alebo počas športovania. Novinka z dielne pivovaru v Hurbanove – Zlatý Bažant Radler 0.0% – je jediným radlerom úplne bez alkoholu na Slovensku, čím posúva hranice kategórie piva zasa o niečo ďalej. Nápoj je vyrobený na báze piva výhradne z prírodných surovín, a na trhu je dostupný v dvoch príchutiach ako Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón a Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón-Baza-Mäta. Spolu s novinkou prichádza Zlatý Bažant aj s novým dizajnom celej produktovej rady radlerov, ktorý zdôrazňuje ich 100 % prírodný charakter a odlišuje ich od portfólia pív značky.
„Uvedenie novinky Zlatý Bažant Radler 0.0% ako jediného radlera so skutočne nulovým obsahom alkoholu opäť potvrdzuje pozíciu značky Zlatý Bažant ako lídra v inováciách. So Zlatým Bažantom sme otvorili kategóriu radlerov už v roku 2011, a odvtedy predaj miešaných nápojov z piva na našom trhu neustále narastá. Na základe spotrebiteľských prieskumov sme zistili, že konzumenti by jednoznačne uvítali ich obľúbený radler úplne bez alkoholu, aby si ho mohli vychutnať skutočne bez obmedzení. Sme hrdí, že so Zlatým Bažantom môžeme dnes týmto požiadavkám ako jediní na trhu vyhovieť,“ hovorí David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Novinka na trh prichádza v dvoch príchutiach, ktoré vychádzajú z najobľúbenejších verzií radlerov v portfóliu spoločnosti. Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón je dostupný v pollitrových plechovkách a vratných fľašiach, a zároveň počas sezóny aj v čapovanej verzii. Produkt Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón-Baza-Mäta je inšpirovaný mimoriadnym úspechom chuti radlera Zlatý Bažant uvedeného v minulom roku, ktorá pripomína obľúbené tradičné limonády. V tejto verzii bude dostupný v praktických pollitrových plechovkách.
Zlatý Bažant Radler 0.0% je vyrobený z nealkoholického piva a z limonády z prírodnej ovocnej šťavy zmiešaním v pomere približne 1:1. Nealkoholické pivo v novom nápoji je vyrobené špeciálnou technológiou limitovanej fermentácie pri nízkej teplote, ktorá zamedzuje tvorbe alkoholu a zachováva typickú chuť piva. „Zachovanie rovnakých chuťových vlastností v porovnaní s pôvodným nealkoholickým radlerom bolo jednou z našich požiadaviek pri vývoji produktu. Na jeho receptúre sme v našom pivovare pracovali celý rok, výsledok však hovorí sám za seba,“ hovorí Dušan Bachár, technológ pivovaru v Hurbanove.
Zlatý Bažant Radler 0.0% v súčasnosti na trhu nahrádza pôvodný Bažant Radler Nealko, ktorý značka uviedla v roku 2012, a v ktorom bol obsah alkoholu podobne ako v nealkoholickom pive do 0,5 %. Zlatý Bažant Radler 0.0% má reálny obsah alkoholu maximálne 0,04 % (t.j. po zaokrúhlení 0.0 %). Nulový obsah alkoholu po jeho požití v nezávislom teste na základe dychových skúšok potvrdila aj Asociácia spotrebiteľov Slovenska. Jej predseda Miloš Lauko hovorí: „Nový produkt nás inšpiroval k realizácii nezávislého testu, v ktorom sme porovnávali výsledky dychovej skúšky u rôznych typov potravín a nápojov. Výsledok pri novinke Zlatý Bažant Radler 0.0% bol jednoznačný – všetky testované osoby po vypití celej plechovky nápoja v oboch príchutiach mali výsledok dychovej skúšky negatívny. Produkt si môžu bez problémov vychutnávať motoristi aj priamo za volantom.“
Všetky ingrediencie v produkte, ktorý je už dnes dostupný na trhu v maloobchodných predajniach, sú stopercentne prírodné, bez použitia akýchkoľvek prídavných látok alebo konzervantov. Nulový obsah alkoholu a 100 %-ne prírodný charakter nápoja Zlatý Bažant Radler 0.0% tak posúvajú hranice miešaných nápojov z piva smerom k segmentu nealkoholických nápojov. „Uvedenie jediného radlera úplne bez alkoholu, navyše vyrobeného z prírodných surovín, je na našom trhu doslova revolúciou – nápoj na báze piva môže sebavedomo konkurovať iným nealkoholickým nápojom, ako aj iným nealkoholickým radlerom, v ktorých sa obsah alkoholu pohybuje na úrovni zhruba 0,3%. Zlatý Bažant Radler 0.0% je ideálnou voľbou pre všetkých, ktorí na pultoch hľadajú prírodné osvieženie bez alkoholu nielen počas horúcich letných dní,“ dodáva David Zappe.
Spolu s produktovou novinkou Zlatý Bažant prichádza aj s novým dizajnom celého portfólia svojich radlerov. Moderný, svieži „retro“ dizajn na pultoch obchodov zaujme na prvý pohľad, prezentuje výhodu 100 %-ne prírodného charakteru nápoja a odlišuje radlery od portfólia pív značky Zlatý Bažant. Spolu s novinkami Zlatý Bažant Radler 0.0% si konzumenti môžu naďalej dopriať aj Zlatý Bažant Radler s obsahom alkoholu 2% v príchutiach Citrón, Grapefruit a Citrón-Baza-Mäta.