„Praktiky niektorých bánk už nemajú hraníc,“ hovorí Tomáš z Petržalky, ktorý si zvláštny prístup nemenovanej banky vyskúšal na vlastnej koži.
BRATISLAVA 25. augusta (WBN/PR) – Že sa s nami banky vedia pekne zahrať zistil Tomáš po tom, ako si na výpise z účtu skontroloval, za čo banke celý čas platil. „Keďže som ako športovec dosť rozlietaný, mnoho platieb a úhrad riešim len cez internetbanking, pretože po náročných cyklo tréningoch sa mi do banky už naozaj chodiť nechce. To som ale netušil, že mesačne platím poplatky len za to, že si ho vôbec otvorím.“ O spoplatňovaní online služieb Tomáš netušil, priznal však, že sa to mohlo stať jeho vinou: „Nezvyknem čítať malé písmenká na zmluve, zrejme to mali uvedené niekde tam,“ hovorí rezignovane.
Petržalčan sa rozhodol konať a banku nakoniec osobne navštívil. Pracovníčka mu oznámila, že mu samozrejme vie prispôsobiť osobný účet tak, aby mal platby a prevody neobmedzené. „Šok ma čakal vtedy, keď som zistil, že internetbanking síce už spoplatnený nemám, za to za účet platím takmer dvojnásobok.“ Klienta však skôr ako poplatok zarazil princíp banky: „Účet používam, prejde ním množstvo peňazí a aj tak platím. Nechcem si predstaviť sumu, ktorú banka zinkasuje spolu za každého jedného, kto si myslel, že má všetky tieto služby zadarmo.“ Cyklista Tomáš po tejto príhode všetkým odporúča aby si skontrolovali, za čo vlastne bankám platia a svoju situáciu sa rozhodol riešiť radikálnym spôsobom. Ako jeho príbeh skončil si môžete prečítať tu.