Wolt vníma súčasnú zložitú situáciu svojich partnerov, ktorí boli nútení počas pandémie opäť zatvoriť svoje prevádzky. Výdaj priamo v prevádzke alebo donáška sú momentálne jedným z mála spôsobov ako môžu naši partneri tieto časy prekonať. Robíme všetko pre to, aby sme ich podporili čo najlepším servisom, ktorý je východiskom k tomu aby si reštaurácie zachovali svojich zákazníkov. Vieme však, že v súčasnosti to nestačí, preto Wolt ohlásil dve schémy pomoci, ktoré lokálnym gastroprevádzkam v jednotlivých mestách pomôžu zmierniť následky lockdownu.
Wolt od tohto týždňa ruší provízie z objednávok, ktoré si zákazník v jednotlivých prevádzkach vyzdvihne sám, k čomu budeme užívateľov Woltu podporovať. V praxi to znamená, že ak zá si zákazník pri spôsobe doručenia zvolí osobný odber, celá suma, ktorú za svoju objednávku zaplatí, putuje na účet reštaurácie. Tá tak získa pre tieto objednávky našu platformu, zákaznícky servis a ostatné podporné a marketingové služby s tým spojené zdarma.
Medzi zákazníkov svojej platformy Wolt ďalej rozdistribuuje špeciálne kódy v celkovej hodnote 33-tisíc EUR, ktorými podporí objednávanie z reštaurácií v jednotlivých regiónoch a lokalitách. Zľavové kódy v hodnote 3 eur budú môcť zákazníci zadať pri objednávke z miestnych reštaurácií v ich okolí vo forme GASTRO + názov mesta, teda napríklad GASTROKOSICE, GASTRONITRA, GASTROTRNAVA a podobne.
Pracujeme na tom, aby sme zabezpečili dostatok kuriérov a uspokojili aj zvýšený dopyt zákazníkov, dodržali sľúbené časy aj kvalitu donášok. Veríme, že mnohým pomôže donáška zabezpečiť odbyt so zachovaním najvyššej kvality ich jedla a výborných recenzií od ich zákazníkov.
Informačný servis