VšZP spúšťa kampaň „Zdravé JA je najviac“, dôraz kladie na prevenciu a zdravý životný štýl

Nadväzuje ňou na jarnú iniciatívu, v ktorej kládla dôraz na individuálnu zodpovednosť za vlastné zdravie.
Všeobecná zdravotná poisťovňa
Foto: ilustračné, SITA/Marián Peiger.

Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) predstavila novú preventívnu kampaň s názvom „Zdravé JA je najviac“. Nadväzuje ňou na jarnú iniciatívu, v ktorej kládla dôraz na individuálnu zodpovednosť za vlastné zdravie.

Súčasná komunikácia je pokračovaním celoročných aktivít najväčšej zdravotnej poisťovne na Slovensku, ktorá v minulom roku rozoslala viac než 430-tisíc pozvánok na preventívne skríningy a osobne oslovila štvrť milióna ľudí počas takmer 400 verejných podujatí. Výsledky ukazujú, že prevencia dokáže byť nosnou témou, na ktorú verejnosť pozitívne reaguje.

Posilnenie zdravotného povedomia

Nová kampaň posilňuje pozíciu VšZP ako spoľahlivej a modernej inštitúcie, ktorá sa okrem zabezpečenia zdravotnej starostlivosti zameriava aj na prevenciu, benefity a zvyšovanie zdravotného povedomia. Jej cieľom je nielen stabilizácia existujúceho poistného kmeňa, ale aj oslovenie novej cieľovej skupiny – ekonomicky aktívnej populácie.

Ako najväčšia zdravotná poisťovňa si uvedomujeme zodpovednosť, ktorú máme v oblasti zdravia. Upozorňujeme na rizikové trendy, posilňujeme zdravotné povedomie a zvyšujeme mieru účasti na preventívnych programoch, s konkrétnym merateľným dopadom na zdravie populácie. Marketing vnímame ako nástroj, ktorým možno formovať zodpovedné správanie, posilňovať dôležitosť tejto témy a podporovať systém, kde je zdravie skutočnou hodnotou. Získané ocenenie Najdôveryhodnejšia značka štyri roky po sebe potvrdzuje, že tento prístup verejnosť vníma ako autentický a zmysluplný,“ uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ VšZP Matúš Jurových.

Kampaň otvára aj priestor pre zapojenie verejnosti

Kampaň stavia na konkrétnych výhodách a benefitoch, ktoré VšZP ponúka v rámci programu Peňaženka zdravia. Slogan „Zdravé JA je najviac“ sa rozvíja do jednotlivých komunikačných línií ako „Zdravé oči sú najviac“, „Zdravé zuby sú najviac“ či „Naša apka je najviac“.

Kampaň zároveň otvára priestor aj pre aktívne zapojenie verejnosti – poistenci sa môžu prostredníctvom sociálnych sietí podeliť o videá a príspevky propagujúce zdravý životný štýl. VšZP plánuje zverejňovať príspevky verejnosti týkajúce sa otužovania, zdravej výživy, behu, chôdze a ďalších foriem pohybu ako príklady dobrej praxe.

Téma prevencie

Cieľom kampane je predstaviť tému prevencie a aktívneho prístupu k zdraviu zrozumiteľným a atraktívnym spôsobom, ktorý osloví širšiu verejnosť a motivuje k zodpovednému správaniu.

Každý, kto sa rozhodne zmeniť poisťovňu, môže podať prihlášku aj online. Termín na vstup do VšZP ako nového poistenca je do 30. septembra. „To je najviac“ si tak podľa poisťovne môže povedať každý, kto sa rozhodne pre aktívny prístup k svojmu zdraviu a zvolí si najväčšiu zdravotnú poisťovňu na Slovensku.

Viac k osobe: Matúš Jurových
Firmy a inštitúcie: VšZP Všeobecná zdravotná poisťovňa