Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) externe posilňuje call centrum. Infolinku národného centra bude po novom obsluhovať aj externá firma Crystal Call.
K súčasným 28 operátorom tak postupne k 9. augustu pribudne ďalších 20 zaškolených agentov. Informovala o tom hovorkyňa NCZI Alžbeta Sivá.
Konečne dobré správy o vývoji COVID-19: Analytici z Dát bez pátosu sa na začiatku leta mýlili. Čo predpovedajú teraz?
„NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne Digitálnych Covid preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj navýšenie samotného Call Centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov,“ uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.
Call Centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8:00 do 20:00, operátori denne obslúžia približne tritisíc požiadaviek.
„Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od 6 do 8 minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov,“ vysvetlil Capek.