Výsledky UPC v 3. štvrťroku 2019: pokračujúci rast predaja a rozširovanie siete

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
UPC
Foto: UPC

Celkový počet služieb dosiahol 395 900, čo je medziročne o 9 200 služieb viac.

Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorá je súčasťou Liberty Global, jedného z najväčších svetových poskytovateľov TV a širokopásmových služieb, v treťom štvrťroku 2018 pokračovala v investíciách do rozširovania svojej širokopásmovej giga-ready siete a poskytovania inovatívnych služieb pre svojich zákazníkov. Investície, spolu s novou ponukou služieb s názvom Happy Home®, priniesli viac hodnoty pre zákazníkov a podporili rast predaja digitálnych služieb s celkovým dosiahnutým počtom 395 900 služieb (RGU´s).

Kľúčové momenty v 3. štvrťroku 2019

Investície do rozširovania siete, spolu s ponukou Happy Home®, podporili predaj TV, internetových a telefónnych služieb UPC v porovnaní s 3. štvrťrokom 2018 o ďalších 9 200, na celkový počet 395 900 služieb na konci 3. štvrťroku 2019.Giga-ready širokopásmová sieť od UPC je na Slovensku dostupná už pre viac než 600 000 domácnosti. Pokračujúce investície do expanzie optickej siete umožnili na konci 3. štvrťroku 2019 nárast počtu domácností, ktoré sú pripojené na giga-ready širokopásmovú sieť UPC v Slovenskej republike, na celkovo 617 900 domácností, čo je o 6100 domácností viac než na konci 3. štvrťroku 2018.Spoločnosť UPC pokračovala tiež v posilňovaní konektivity a zvyšovaní prenosových rýchlostí až do 1 Gb/s, poskytovaných prostredníctvom inovatívnych WiFi routerov Connect Boxov. Tieto prémiové zariadenia na konci septembra využívalo spomedzi 139 400 internetových zákazníkov až 96 700 užívateľov internetových služieb.

Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA k 30.9.2019 evidovala 395 900 služieb, vrátane:

Internet TV Telefón Digitálne domácnosti
139 400 170 400 86 100 617 900
+4 200 v porovnaní s Q3 2018

+1 900 v porovnaní

S Q3 2018

+3 100 v porovnaní

S Q3 2018

+6 100 v porovnaní

S Q3 2018

Martin Miller, generálny riaditeľ UPC BROADBAND SLOVAKIA:

„Neustále zvyšovanie kvality zákazníckych služieb a pokračujúce investície do digitálnych služieb, vrátane rozširovania a modernizácie našej širokopásmovej giga-ready siete, rezultovali na konci 3. štvrťroka do pokračujúceho rastu predaja vo všetkých segmentoch. Dosiahli sme veľmi solídne výsledky aj vďaka neustálemu skvalitňovaniu ponuky zákazníckych služieb a produktov, vrátane pokračujúcemu zvyšovaniu rýchlostí, poskytovaniu špičkových zariadení pre zákazníkov a rozširovaniu TV ponuky. V tomto trende budeme pokračovať aj v nadchádzajúcom období, v súlade s našim sloganom Užite si každú chvíľu, s cieľom poskytovať našim zákazníkom tie najkvalitnejšie služby, na najvyššej úrovni.

Infografika vysledky_upc sk_q3 2019.jpg
Foto: UPC (klient)

Viac hodnoty pre zákazníkov

V treťom štvrťroku spoločnosť UPC pokračovala s ponukou Happy Home® so sloganom „Užite si každú chvíľu“, ktorá priniesla viac hodnoty pre zákazníkov a posilnenú konektivitu, podporenú zvyšovaním rýchlostí internetového pripojenia až do 1 Gb/s, poskytovaného prostredníctvom špičkových WiFi routrov Giga Connect Boxov. Tieto prémiové zariadenia na konci septembra využívalo spomedzi 139 400 internetových zákazníkov až 96 700 užívateľov internetových služieb. Spolu s rozširovaním a modernizáciou siete v nových lokalitách tieto skutočnosti podporili rast predaja internetových služieb medziročne o ďalších 4 200. Spoločnosť UPC zaznamenala pokračujúci záujem zákazníkov aj v segmente televíznych služieb, kde na konci 3. kvartálu evidovala 170 400 služieb, čo medziročne predstavuje nárast o 1 900 služieb. Zvýšil sa tiež počet užívateľov telefónnych služieb, ktorých spoločnosť na konci roku 3. štvrťroku evidovala 86 100, teda o 3 100 viac než na konci 3. štvrťroku 2018.

Rast predaja služieb bol podporený taktiež pokračujúcim zvyšovaním kvality zákazníckych služieb, čo potvrdilo aj meranie indexu spokojnosti zákazníkov (NPS – Net Promoter Score) v treťom štvrťroku.

Služby na giga-ready sieti od UPC sú dostupné už 603 100 domácností

Na konci 3. kvartálu počet domácností v Slovenskej republike s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu od UPC dosiahol 617 900, čo je o 6 100 viac než pred rokom. Počas uplynulého obdobia spoločnosť UPC výrazne investovala do modernizácie siete a pokrytia domácností s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu. Rozširovanie giga-ready siete umožňuje stále väčšiemu počtu domácností využívať všetky výhody a prednosti gigabitového pripojenia, vrátane úplne nových možností virtuálnej zábavy.

O UPC a Liberty Global

Spoločnosť UPC patrí medzi najväčších poskytovateľov TV, internetových a telefónnych služieb v Slovenskej republike. Pre svojich zákazníkov neustále skvalitňuje svoje služby, ktoré zahrnujú digitálnu a mobilnú televíziu s ponukou programov všetkých žánrov vrátane staníc v HD rozlíšení, širokopásmové internetové pripojenie a telefónne služby.

Spoločnosť UPC v Slovenskej republike je súčasťou spoločnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK) jedného z najväčších svetových poskytovateľov konvergovaných TV, širokopásmových a komunikačných služieb, pôsobiaceho pod značkami Virgin Media, Telenet a UPC v šiestich európskych krajinách. Pre viac informácií o spoločnosti UPC v Slovenskej republike navštívte stránky www.upc.sk, viac informácií o Liberty Global nájdete na stránke www.libertyglobal.com.Pre viac informácií o spoločnosti UPC v Slovenskej republike navštívte stránky www.upc.sk, viac informácií o Liberty Global nájdete na stránke www.libertyglobal.com

Inzercia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať