BRATISLAVA 21. júna 2016 (WBN/PR) – Automobilka Hyundai ako oficiálny sponzor UEFA EURO 2016 vie, že vášeň k futbalu pochádza od verných fanúšikov a to bez ohľadu na vek.
Prvé video „Prichádza Euro 2016”, ktoré bolo vypustené na začiatku turnaja dosiahlo viac než 33 miliónov zhliadnutí na YouTube. Druhé video „Čakanie” je online už od 1. júna. Video zobrazuje mladé dievča a dlhoročného verného fanúšika, ktorý ide sledovať zápas v Hyundai automobile a je zaseknutý v zápche. Superhviezda ako Cristiano Ronaldo zdržuje zápas, až kým nedorazí ich verný fanúšik.
Video si môžete pozrieť nižšie:
https://www.youtube.com/watch?v=GBuPeSTfBpI
Pre UEFA EURO 2016 je Hyundai Fan Park online strediskom, kde praví fanúšikovia majú prístup k rôznym hrám, novinkám a súťažiam. Napríklad súťaž o výhru automobilu Hyundai i20, súťaž prebieha od 1.júna do 10. júla.
Hyundai Fan Park nájdete len v 2 krajinách v Európe. Prvý je vo Veľkej Británii a druhý v Českej Republike. Viac o českom Fan Parku, ktorý je v Prahe nájdete tu.
V priebehu celého turnaja bude Hyundai poskytovať viac než 350 vozidiel, ktoré budú pomáhať s transportom na sretnutia delegátom, personálu UEFA, rozhodcom, mediám, bezpečnostným zložkám a VIP hosťom.
Digital Fan Park: euro2016.hyundai.com