Lidl pôsobí na Slovensku už 20 rokov a stal jednotkou na trhu, do segmentu však prichádza konkurent

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Lidl
Lidl je jednotkou na slovenskom trhu. Foto: www.facebook.com
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
  • Chapters
  • descriptions off, selected
  • captions and subtitles off, selected
    Reklama
    Tento článok pre vás načítala AI.

    Diskontný reťazec s potravinami Lidl Slovensko pôsobí na domácom trhu už 20 rokov a za ten čas sa stal jeho jednotkou. Ako pre agentúru SITA uviedol hovorca spoločnosti Lidl Slovensko Tomáš Bezák, v roku 2004, keď prichádzal reťazec na Slovensko, slovo diskont nikomu nič nehovorilo.

    „Náš diskontný koncept znamenal vysoký podiel privátnych značiek, predaj priamo z kartónov alebo paliet ale aj predvýber (obmedzený sortiment pozn. red.) a menšie predajné plochy ako mali veľkoformátové reťazce. Málokto nám vtedy veril, či už zákazníci, dodávatelia, ale aj samotný trh celkovo. Dnes s odstupom 20 rokov môžeme povedať, že práve tento náš diskontný spôsob predaja sa osvedčil. Dokonca vidíme, že aj iný predajcovia na trhu sa približujú týmto našim zásadám a konceptu,“ objasnil Bezák.

    Video Player is loading.
    Current Time 0:00
    Duration -:-
    Loaded: 0%
    Stream Type LIVE
    Remaining Time -:-
     
    1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Reklama

      Hovorca zároveň dodal, že nič z toho by nedokázali bez svojich zamestnancov.

      „Dnes ich máme viac ako 6 600 a priebežne rozširujeme našu Lidl rodinu. Ročne sa nám hlási viac ako 55-tisíc záujemcov o prácu. A napriek tomu, že ročne vytvárame stovky pracovných miest, tak žiaľ nemôžme prijať všetkých. Čo ale môžem sľúbiť je, že sieť našich predajní budeme ďalej rozširovať a pri tejto príležitosti budeme vytvárať nové pracovné miesta. Tak isto budeme vytvárať príležitosti pre slovenských dodávateľov, nakoľko spolupráca s nimi nám priebežne rastie. Ročne od nich nakúpime tovar za viac ako 600 miliónov eur a týmto zároveň podporujeme aj ich export. Takže zakladáme si na dobrých vzťahoch a preto sme jednotkou na Slovensku,“ uzavrel Bezák.

      Do diskontného segmentu na Slovensku s potravinami však ohlásil vstup aj výrazný konkurent Biedronka, etablovaný v susednom Poľsku. Ten už ohlásil vstup do ďalšej fázy a pripravuje otvorenie svojich prvých piatich prevádzok.

      Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
      Viac k osobe: Tomáš Bezák
      Firmy a inštitúcie: Lidl