Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko tak opäť posilňuje svoje postavenie na trhu.
Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko opäť posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší produkt – slovenskú minerálnu vodu Kláštorná. Skupina kúpou tejto značky posilní svoj segment minerálnych vôd. Informovala o tom vo štvrtok spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko v tlačovej správe. Kofola chce pri značke Kláštorná dosiahnuť výrazný rozvoj a expanziu.
Niekoľko ďalších produktov
Skupina Kofola je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov s ôsmimi výrobnými závodmi na piatich európskych trhoch, celkovo zamestnáva viac ako 2 100 ľudí (bez ruského podniku). Do produktového portfólia spoločnosti Kofola v ČeskoSlovensku patrí tradičný kolový nápoj s originálnou receptúrou Kofola, pramenitá voda Rajec, rad sirupov Jupí, hroznový nápoj Vinea, detské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex a ďalšie tradičné československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola.