UniCredit Bank od septembra mení svoje poplatky pri hotovostných a bezhotovostných platobných operáciách. Poplatky stúpnu najmä pri hotovostných operáciách. Ako ďalej informuje Finančný kompas, banka zároveň vyradila zo svojho cenníka niektoré služby týkajúce sa účtov a upravila poplatky pri pokladničných aj zmenárenských službách.
Banka sa podľa jej vyjadrení dlhodobo zameriava na zavádzanie digitálnych služieb, ktoré umožňujú klientom využívať služby z domova alebo mobilného telefónu a nezávisle od otváracích hodín pobočiek. Takisto modernizuje služby vo všetkých pobočkách, kde zavádza vkladové bankomaty.
Platby za servisné úkony sa rušia
Ako ďalej pre agentúru SITA povedala hovorkyňa UniCredit Bank Zuzana Ďuďáková, úprava cenníka prišla pre dlhodobo zvyšujúce sa náklady na spracovanie hotovosti v pokladniach
Ľudia o odklad splátok strácajú záujem, banky celkovo už schválili vyše 150-tisíc žiadostí
„Zvyšujeme poplatky za niektoré transakcie na pobočke a ceny prenájmu bezpečnostných schránok. Zároveň rušíme celý rad poplatkov za servisné úkony. Drobnejšie zmeny sú aj formálneho charakteru, reflektujú vývoj nových služieb a produktov a zohľadňujú zefektívnenie úkonov a koncentráciu na digitalizáciu,“ skonštatovala Ďuďáková.
Vklad hotovosti za poplatok
Napríklad vklad v hotovosti na účet na obchodnom mieste bude za poplatok dve eurá, aktuálne je služba ešte bezplatná.
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. pobočka zahraničnej banky vznikla 1. decembra 2013. Na slovenskom trhu však banka pôsobí od júla 1990, odvtedy prešla viacerými zmenami názvov a vlastníckej štruktúry. Predstavenstvo skupiny UniCredit schválilo projekt zlúčenia dcérskych spoločností v Českej republike a na Slovensku do jednej cezhraničnej banky 13. novembra 2012.