Sociálna poisťovňa zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením ich požiadavky v pobočke Sociálnej poisťovne.
Reklamáciou, ktorú zašlú po vyplnení jednoduchého elektronického formulára, sa bude zaoberať Centrum kvality a reklamácií.
Máte dve možnosti
Klient vďaka Centru kvality a reklamácií získava novú možnosť vyjadriť názor či nespokojnosť, ak má pocit, že v pobočke Sociálnej poisťovne nedostal očakávanú pomoc. Ak chce podať reklamáciu v súvislosti s prácou pobočky alebo žiadať o nápravu, pretože jeho problém v oblasti sociálneho poistenia pretrváva, má dve možnosti.
Sociálna poisťovňa vypláca mesačne 18-tisíc tehotenských dávok, najlepšie zarábajúcim ženám idú stovky eur
Vyplní a odošle elektronický Formulár pre reklamácie alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk.
Rýchla a jednoduchá možnosť
Formulár pre reklamáciu alebo e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – Centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť.
Sociálna poisťovňa posiela živnostníkom dôležité listy, ktorých ignorovanie sa nevypláca
„Centrum bude reklamácie nielen preverovať a riešiť, ale ich bude aj analyzovať, čo prispeje k ďalšiemu celkovému skvalitňovaniu služieb Sociálnej poisťovne. Klient preto môže využiť tento formulár (e-mail) aj v prípade pozitívnej skúsenosti s prácou pobočky Sociálnej poisťovne,“ uviedla poisťovňa.