Slovenská sporiteľňa v noci z piatka na sobotu, teda 17. až 18. mája, bude mať nedostupnú väčšinu služieb.
„Veríme, že odstávka vám nespôsobí komplikácie. Za obmedzené používanie našich služieb sa vopred ospravedlňujeme. Ďakujeme vám za pochopenie,“ uviedla banka na svojej stránke.
Banky občas pristupujú k technickým odstávkam svojich služieb. Dôvodov je niekoľko, pričom hlavným cieľom je udržiavanie, aktualizácia a zabezpečenie ich systémov. Tieto odstávky sú plánované a riadené tak, aby minimalizovali nepohodlie pre zákazníkov.
A to vtedy, keď je používanie ich služieb najnižšie – napríklad v noci alebo cez víkendy. Preto, aby sa minimalizoval vplyv na zákazníkov. Banky často informujú svojich zákazníkov o plánovaných odstávkach vopred, aby mohli zákazníci svoje financie plánovať s ohľadom na tieto prerušenia.
Čo nebude fungovať a kedy?
- Internetbanking George, mobilná aplikácia George, Business24, Business24 mobilná aplikácia, Sporopay, Databanking, MultiCash, SMS služby a API rozhranie pre tretie strany
18. mája 2024, 0.00 – 5.00
- mToken – podpisovanie
18. mája 2024, 0.00 – 5.00
- Partner Portal
17. máj 2024, 21.30 – 18. máj 2024, 1:30
- Zriadenie, zmena produktov a služieb cez www.slsp.sk
18. máj 2024, 0:00 – 5:00
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami
18. máj 2024, 0:00 – 5:00
- Elektronické výpisy (PDF, SEPA XML, MT940)
Elektronické výpisy za 17. máj 2024 budú doručené s oneskorením
- Cez Klientske centrum banky bude možné:
18. máj 2024, 0:00 – 5:00 aktivovať/blokovať platobné karty (debetné, kreditné). Poskytovať informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie.