Od vstupu banky na slovenský trh sa počet zamestnancov mBank viac ako zdvojnásobil.
Internetová banka mBank, ktorá na slovenský trh vstúpila pred ôsmimi rokmi, získala doteraz 250 tisíc klientov. “Banka štartovala na zelenej lúke, ale už za prvé dva roky získala viac ako 100 tis. klientov. V týchto dňoch sa nám podarilo dosiahnuť ďalší míľnik, ktorým bol príchod štvrť miliónteho klienta,” povedal generálny riaditeľ mBank na Slovensku Przemyslaw Klobut.
Koncept internetovej banky mBank naberá podľa Klobuta na sile. V roku 2000 malo na svete prístup k internetu 400 mil. ľudí, v roku 2015 by to malo byť podľa odhadov 3,5 mld. ľudí. Internet v kombinácii s mobilom je podľa Klobuta budúcnosť bankovníctva. “My sa primárne venujeme internetovému a mobilnému bankovníctvu. Sú však klienti, ktorí preferujú osobný prístup, podpisovanie dokumentov na pobočkách a tradičné bankovníctvo, preto máme aj 10 kamenných pobočiek,“ skonštatoval Klobut.
O spoločnosti
Spoločnosť mBank, pobočka zahraničnej banky mBank v Slovenskej republike, začala svoju oficiálnu činnosť 25. novembra 2007. Je retailovou divíziou elektronického bankovníctva poľskej mBank S.A. Tá sa špecializuje na poskytovanie bankových služieb pre veľké podnikateľské subjekty, medzinárodné korporácie, ako aj na segment malých a stredných podnikov. mBank S.A. je členom nemeckej Commerzbank.