Lidl zvíťazil v dvoch tretinách hodnotených kategórií.
Slovenskí zákazníci aj v čase koronakrízy potvrdili, že najvyššiu kvalitu spomedzi všetkých vlastných značiek na trhu pre nich predstavujú výrobky zo sortimentu Lidla. V aktuálnom prieskume verejnej mienky, ktorý realizovala medzinárodná agentúra ICERTIAS v apríli, uspel Lidl a jeho „privátky“ v dvoch tretinách hodnotených kategórií. Okrem hlavnej medaile získal prvenstvo aj v kategóriách mäsové výrobky, mliečne produkty, syry, čokolády, nealkoholické nápoje, pivá, vína, krmivo pre psy a mačky, čistiace prostriedky pre domácnosť a výrobky pre osobnú hygienu.
„Aj v týchto náročných časoch poskytuje Lidl svojim zákazníkom na Slovensku absolútne najvyššiu kvalitu produktov svojich vlastných značiek. Rozhodli o tom samotní zákazníci v nezávislom prieskume trhu, ktorý sme realizovali v apríli 2020. Certifikáty QUDAL – Quality meDAL 2020/2021 v segmente vlastných značiek sú vyjadrením záväzku Lidla ponúkať zákazníkom vysokokvalitné produkty, na ktoré sa môžu spoľahnúť,“ konštatuje švajčiarska organizácia ICERTIAS. Popri úspechoch v certifikácii QUDAL sa Lidl dlhodobo teší aj dôvere zákazníkov v ankete Best Buy zohľadňujúcej najlepší pomer ceny a kvality na trhu.
Prieskum sa na území Slovenska realizoval v apríli na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 17 rokov. Dopytovanie sa uskutočnilo prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli privátne značky, ktoré ponúkajú najvyššiu kvalitu na slovenskom trhu.
Prieskum QUDAL – Quality meDAL realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Informačný servis