BRATISLAVA 8. decembra (WEBNOVINY) – Na konci novembra má už darčeky pre svoju rodinu a blízkych nakúpené 72 percent žien.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý webový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
Ako uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, predčasne vianočné darčeky nakupuje 55 percent mužov. Takmer 40 percent opýtaných kupuje darčeky v decembri. Približne 14 percent respondentov to robí priebežne počas roka.
„Výhradne alebo prevažne v internetových obchodoch tohtoročné darčeky nakupuje 22 percent používateľov internetu. Oproti vlaňajšku ide o nárast o päť percentuálnych bodov,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Najväčšej popularite sa podľa Heureka.sk na internete tešia darčeky z kategórie elektronika. Za ňou nasledujú knihy, oblečenie, kozmetika, hračky, mobilné telefóny, športové vybavenie, počítače, wellness pobyty a hodinky.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.