BRATISLAVA 29. novembra (WBN/PR) – Tento rok sa do Vianoc vracia klasika. Minimálne vo farebnosti. Kým minulý rok trend udávala tón vianočnej výzdobe predovšetkým farebná rozmanitosť, tento rok sa opäť k slovu dostali tradičné vianočné kombinácie. Červená, zlatá, strieborná a purpurová. „Purpurová farba sa posunula na štvrté miesto v poradí farebných trendov vianočných ozdob pre tento rok,“ podotkol Pavol Škojec, manažér komerčného oddelenia spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.
Návrat ku klasike vo farebnosti však neznamená, že sa tieto Vianoce stratí zo stromčekov rozmanitosť. Tradičnosť vo farbách totiž vybalansuje samotná šírka ponuky. „Celkovo sa sortiment rozšíril o 150 položiek v porovnaní s minulým rokom,“ nadväzuje Pavol Škojec. Špecialitu predstavujú napríklad viaceré motívy, ktoré sa v ponuke Tesco na Slovensku ocitli prvý krát. „Novinky v našej ponuke predstavujú až 90 percent pričom mnohé výrobky budú výlučne v obchodoch Tesco,“ podotýka Pavol Škojec.
Podľa Pavla Škojca absolútnym hitom tohtoročnej ponuky pre rodiny s malými deťmi budú „vyfarbi si sám“ ozdoby značky New Tesco Kids Craft. Súprava ozdob, ktoré si najmä deti môžu doma vyfarbiť samé. „Tento výrobok úplne vystihuje podstatu Vianoc. Rodina trávi spolu čas a pripravuje si ozdoby na vianočný stromček podľa vlastnej chuti,“ podotýka Pavol Škojec. Aj keď výsledok úsilia nemusí vždy úplne korešpondovať s farebnými trendmi tohto roka, jedinečnosť Vianoc má väčšiu hodnotu.
Okrem Tesco Kids Craft sa na Slovensku už tieto Vianoce predstavia i nové tvary či riešenia vianočných dekorácií v rámci obchodov Tesco. Príkladom je i úplne nové „LED“ osvetlenie. „Celkovo si LED technológia nájde vyššie zastúpenie v ponuke vianočných osvetlení,“ prezrádza Pavol Škojec. Podobne inovovaná bude i ponuka umelých vianočných stromčekov, či baliacich papierov.