V poslednom období sa na Východoslovenskú energetiku obrátilo tisícky zákazníkov, ktorí sa cítili byť podvedení.
Nekalé praktiky pri podomovom predaji elektriny sú problémom už niekoľko rokov. No v poslednom období sa na nás obrátili tisícky zákazníkov, ktorí sa cítili byť podvedení. Preto pripomíname, že je dôležité overovať si poskytované informácie a totožnosť osoby, ktorá navštívi zákazníka v jeho domácnosti.
„Pre našich zákazníkov je dôležité vedieť, že už v súčasnosti nemáme v teréne podomových predajcov elektriny,“ zdôrazňuje obchodný riaditeľ Miroslav Kulla. Zákazníkov môžu navštíviť energetickí poradcovia VSE, ktorí sú ale vždy ohlásení a prichádzajú v termíne, ktorý si so zákazníkom vopred dohodli.
„Zákazníkom odporúčame, aby nás v prípade akýchkoľvek pochybností kontaktovali na bezplatnej linke Bezpečného predaja 0800 123 532,“ radí M. Kulla. Overiť si môžu, kto ich navštívil, ako aj všetky ďalšie poskytované informácie.
– Zákazníkov navštevujú len naši energetickí poradcovia, ktorí si však stretnutie dohodnú vždy vopred telefonicky.
– Energetickí poradcovia v žiadnom prípade nebudú zákazníkov presviedčať na zmenu dodávateľa elektriny.
– Energetickí poradcovia nemajú dôvod pýtať si vyúčtovacie faktúry. Takéto údaje potrebné k energetickému poradenstvu majú k dispozícii.