TRNAVA/ DUNAJSKÁ STREDA 18. februára (WEBNOVINY) – V Dunajskej Strede dnes podľa vzoru iných miest otvorili kanceláriu prvého kontaktu, ktorá by mala obyvateľom uľahčiť vybavovanie svojich stránok. Kancelária vznikla prestavbou a rekonštrukciou priestorov bývalej vrátnice a spoločného stavebného úradu. Jej otvorenie bolo pôvodne avizované na koniec novembra minulého roka, podľa primátora Zoltána Hájosa ho však zdržali menšie technické problémy. Vo vynovených priestoroch majú svoje pracoviská všetky oddelenia mestského úradu, k dispozícii je aj informátor, referát daní a poplatkov, evidencia obyvateľstva, matrika či overovanie podpisov a listín. Nechýba ani okienko pre prijímanie sťažností či pokladňa. Mesto chce vyjsť obyvateľom v ústrety aj stránkovými hodinami, tie by mali byť každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 a v stredu do 18:00.
Na dunajskostredskom mestskom úrade urobili od leta viaceré stavebné úpravy. Podľa primátora ich všetky práce vyšli na približne 166-tisíc eur, pričom vybudovanie kancelárie prvého kontaktu si vyžiadalo väčšinu z nich.
SITA