BRATISLAVA 14. marca (WBN/PR) – MEDUSA Group tento týždeň otvorila svoju prvú z 20tich plánovaných pivárni, ktorá s 500 miestami na sedenie stáva zároveň najväčšou reštauráciou a pivárňou v Bratislave.
Najväčšia slovenská gastroskupina tak spolu so svojim partnerom, spoločnosťou HEINEKEN Slovensko, vytvorila základ novej celoslovenskej siete pivární. Značka Zlatý Bažant, vlajková loď v rámci portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, tak získala referenčný pub.
„S predstavou vytvorenia ďalšej siete, ktorá tento krát naplní očakávania milovníkov piva a dobrého domáceho jedla, sme sa v MEDUSA Group pohrávali už dlhší čas,“ hovorí jej majiteľ Peter Štecko. „Našim zámerom je vytvoriť celoslovenskú sieť podnikov s prvkom pozitívneho lokálpatriotizmu. Chceme spojiť to najlepšie z tradícií dobrých pivární s modernými trendmi. Bude to sieť jednotná v produkte, servise a základnom interiéri, no zároveň svojim charakterom, lokalitou a výzdobou má každá reštaurácia odzrkadľovať konkrétnu štvrť či mesto, kde sa nachádza, so všetkými s ich históriou a mikroživotom.“
„Myšlienka pripraviť pre našu vlajkovú loď Zlatý Bažant reprezentatívnu Horeca prevádzku, ktorá bude referenčnou z pohľadu kvality, servisu, starostlivosti o pivo a prezentácie značky, u nás rezonovala už nejaký čas. Sme preto veľmi radi, že naše predstavy sa stretli so zámerom jedného z našich TOP zákazníkov MEDUSA Group a dnes si môžeme vychutnať spoločný úspech,“ dopĺňa Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Hlavným cieľom oboch partnerov pri príprave konceptu bolo poskytnúť hosťom Klubovne ten najlepší servis a kvalitu piva. „Naša spoločnosť v rámci projektu pôsobí ako odborný partner, ktorý dodáva know-how a odporúčania z pohľadu starostlivosti o pivo, výčapnej techniky a celkovej prezentácie piva. Naším spoločným cieľom je jediné – aby zážitok z vychutnávania každého pohára piva, ktorý hostia v Klubovni dostanú na stôl, prekročil všetky očakávania,“ dodáva Door Plantenga.
„K pivu patria aj typické špeciality, ktoré nám pomohol dotvoriť aj excelentný šéfkuchár Tomáš Sika, ktorý je garantom najvyššej kvality,“ hovorí Peter Štecko. „Po prvýkrát v našej skupine si budeme priamo na mieste pripravovať a údiť mäsové špeciality. K dispozícii máme dokonca aj špeciálnu pec na bukové drevo. Tá dá nášmu grilu ten správny šmrnc.“
OBRAZOM: Centrála Klubovňa
Zlatý Bažant s kumštom varený, čapovaný aj podávaný
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko poskytla pre piváreň Centrálna Klubovňa exkluzívne pivo Zlatý Bažant 12 % v tradičnej tankovej technológii. Zlatý Bažant 12 % sa tak do Centrálnej Klubovne dopravuje špeciálnymi cisternami priamo z pivovaru v Hurbanove, a v pivných tankoch umiestnených priamo v prevádzke si po celý čas zachováva svoju absolútnu čerstvosť a 100 %-nú kvalitu. Okrem tankov je pivo v Klubovni skladované v transparentnej sudovni, t.j. v presklenej chladiacej miestnosti umiestnenej v priestoroch pubu, v ktorej sú zabezpečené ideálne teplotné a hygienické podmienky.
V Centrálnej Klubovni je hlavnou značkou tankové pivo Zlatý Bažant 12 %, pre široký výber konzumenta sú v ponuke aj ďalšie úspešné pivá z portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko – Zlatý Bažant Pšeničné, Zlatý Bažant Nealko, Zlatý Bažant tmavý, Bažant Radler Citrón Corgoň 4sladový a Krušovice 10 %.
Špeciality špičkových šéfkuchárov Martina Korbeliča a Tomáša Siku
K pivu si hostia budú môcť zahryznúť za (s ohľadom na centrum Bratislavy) rozumné ceny klasické špeciality posunuté na gastronomicky vyšší stupeň hodný dvadsiateho prvého storočia, ako sú čerstvo pečené posúchy, údeniny z vlastnej produkcie, či chuťovky ako tatarák, pagáče, rebrá…. Zodpovedným za vedenie a rozvoj gastronomického konceptu Klubovňa sa stal známy slovenský šéfkuchár Tomáš Sika, ktorý šéfoval viacerým prestížnym kuchyniam a je absolventom Thuries Academy. Pod vedením Martina Korbeliča, najlepšieho kuchára roku 2013 a Executive Chefa Medusa Group, tak spolu našli cestu k oživeniu a vylepšeniu tradičných receptov pre Centrálnu Klubovňu a jej nasledovníčky.
Ešte v tomto roku MEDUSA Group otvorí v Bratislave ďalšie dve Klubovne, jednu v centre mesta a jednu v Petržalke. V ďalšom roku ich budú nasledovať 3 bratislavské a 5 v najväčších slovenských mestách. Celkovo by sieť mala dosiahnuť 20 Klubovní po celom Slovensku.