Poisťovne pod značkou Union upravujú komunikačný koncept. Po siedmich rokoch totiž menia doterajšieho predstaviteľa anjela. „Novú tvár sme hľadali dlho, ale nakoniec sme ju objavili v podobe mladej herečky Karin Adzimovej,“ hovorí marketingový riaditeľ Unionu Marek Mikle. Karin môžete poznať z divadelných dosiek, ale aj z televíznych obrazoviek – napríklad zo seriálov Nemocnica alebo Druhá šanca. Vo funkcii anjela strážneho vymenila Ľuboša Kostelného, s ktorým poisťovne úspešne spolupracovali doposiaľ.
Union prepojí v novom koncepte komunikáciu oboch poisťovní, ktoré má v portfóliu, teda komerčnej, aj zdravotnej. „Súčasťou komunikačnej kampane sú aj nové televízne spoty, ktoré vyrobila agentúra Mayer/McCann-Erickson. Na obrazovkách ich uvidíte od 7. júna 2024.“ dodáva M.Mikle.
Od zmeny si Union sľubuje omladenie symbolu starostlivosti a bezpečia – Anjela strážneho. Zároveň by mal symbol osloviť aj mladšiu generáciu klientov.
Informačný servis