Tesco oznámilo polročné výsledky biznisu v strednej Európe

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Tesco logo
Foto: Tesco

BRATISLAVA, 7. október 2015 – Skupina Tesco dnes zverejnila svoje polročné výsledky 2015 /2016.

Polročné výsledky 2015 / 2016

• Like-for-like tržby rástli na všetkých európskych trhoch, aj preto, že zákazníci dobre reagovali na naše investície do čerstvých potravín.

• Vytvorenie jednotného biznisu pre strednú Európu akcelerovalo rast a znížilo prevádzkové náklady.

• Celkovo like-for-like tržby mimo Veľkej Británie (medzinárodné trhy okrem UK) v prvej polovici roka rástli po prvý raz za tri roky.

• Tržby skupiny sa znížili o (0,3%) v stálych sadzbách.

Správa generálneho riaditeľa Tesco stredná Európa

David Morris, generálny riaditeľ pre Tesco stredná Európa ohľadne polročných výsledkov povedal: „Našim kolegom, partnerom a dodávateľom patrí všetka česť za skvelý výkon v prvej polovici roka a chcel by som im poďakovať za ich tvrdú prácu. Sústreďujeme všetku našu energiu na to, aby sme našim zákazníkom v strednej Európe prinášali každý deň niečo naviac. Práca, ktorú sme odviedli na vytvorení jednej obchodnej jednotky z celej strednej Európy nám teraz šetrí čas, peniaze a energiu, ktoré tak môžeme investovať do zlepšovania toho, čo ponúkame pre našich zákazníkov.“

Viac informácií môžete nájsť v tlačovej správe na:

http://www.tescoplc.com/investors/reports-results-and-presentations/results-and-presentations/

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Tesco