BRATISLAVA 26. marca (WBN/PR) – Finalistky Miss Slovensko 2012 sa v rámci hlasovania o Miss Sympatia budú o priazeň a sympatie divákov uchádzať aj prostredníctvom televíznych spotov, ktoré od dnešného dňa začína vysielať TV JOJ. O styling dievčat sa postaral Lukáš Kimlička, o ich vizáž Katka Kmecová a Lenka Šoóšová a vlasy mal na starosti tím kaderníkov pod vedením hairstylistu Petra Sýkoru.
Výťažok z hlasovania o Miss SYMPATIA poputuje na pomoc rodinám s detskými onkologickými pacientmi. Stačí ak každý fanúšik pošle jednu, alebo viacero prázdnych esemesiek na esemeskové číslo finalistky, ktorá je mu najviac sympatická.
Režisérom spotov, ktoré sa natáčali v jednom z bratislavských ateliérov, bol Jeffo Minařík. Ten sa postará aj o réžiu samotného finálového večera Miss SLOVENSKO, ktorý sa uskutoční 27. apríla a v priamom prenose ho odvysiela televízia JOJ. Na víťazku čaká okrem iného nominácia na medzinárodnú súťaž Miss World, ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom Forza na 33-tisíc eur, Volkswagen Beetle so sadou pneumatík Matador, dovolenka na Kapverdské ostrovy od CK Hydrotour a niekoľko ďalších zaujímavých cien.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, Viaderm – pre krásu zvnútra
Hlavní reklamní partneri: Stavoing SK, cestovná kancelária Hydrotour, Volkswagen, Matador, Opera SL Group, Double Tree by Hilton Bratislava, Marionnaud parfumérie a značka Artdeco, AquaCity Poprad, Elesko, ilovesale.sk, Esthetic, Topfest
Reklamní partneri: Edymax Holding, Frederique Constant, GrandCastle, Chateau Földváry, Barzzuz, Wellness Life, Emel
Oficiálni dodávatelia: Piellux – kožená galantéria, Štúdio Good Vibes, Pierot Exclusive, aftershock London
Mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, BlueSky media, Adspace, Willmark