NEW YORK 21. augusta (WEBNOVINY) – Marketingový zámer tímu ruskej tenistky Marie Šarapovovej účelovo krátkodobo oficiálne vniesť na scénu priezvisko Sugarpova na propagáciu rovnomennej vlastnej značky cukroviniek sa nestretol s pozitívnou odozvou u televíznych a rozhlasových komentátorov.
„Nevyslovil by som meno Sugarpova. Považujem za absurdné a znevažujúce šport, aby si niekto zmenil priezvisko na dva týždne trvania turnaja,“ cituje portál Tennis World Davida Mercera, ktorý má v pracovnom životopise BBC aj Eurosport.
„Cítil by som sa nesvoj. Kde je hranica? Čo ak sa niekto rozhodne nechať sa dočasne oslovovať Barclays Bank? Je to nesprávne,“ skonštatoval Barry Millns v službách spoločnosti Sky a dodal: „Myslím si, že žiadny vysielateľ by nepovolil svojím ľuďom pristúpiť na používanie toho mena. Je to očividný reklamný ťah.“
Paul Newman, ktorý má na starosti tenisové odvetvie v The Independent, uviedol: „Je to absolútne bizarné a najmä totálne nezodpovedajúce Šarapovovej kreditu. Ona totiž má svoju úroveň a toto by vyznievalo veľmi nevkusne.“
The Times vyrukovali s tvrdením, že 26-ročná držiteľka kariérneho Grand Slamu a niekdajšia líderka svetového rebríčka WTA Šarapovová si podala vo Floride príslušnú žiadosť. Hovorkyňa predmetnej ustanovizne však vyhlásila, že nič také sa neudialo. V rovnakom duchu sa vyjadrila tlačová služba US Open. Šarapovovej zastupujúca spoločnosť IMG prípad nekomentovala.
Šarapovovej agent Max Eisenbud pre ESPN odkryl karty, keď priznal, že s nápadom sa pohrávali, ale napokon ho zavrhli: „Maria žiada od svojho tímu vymýšľanie zábavných a nekonvenčných projektov. V tomto prípade by sme však museli zmeniť všetky jej dokumenty a ona hneď po US Open odcestuje do Japonska a Číny. Bolo by to príliš zložité.“