BRATISLAVA 15. januára (WBN/PR) – Globálny prieskum postojov ku konzumácii alkoholu medzi spotrebiteľmi tohto milénia, tzv. „millenials” (konzumenti vo veku 21-35 rokov) odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri večernej zábave v podniku je snaha zostať pod kontrolou. Až 75 % týchto konzumentov tvrdí, že vo väčšine prípadov, keď idú večer von, obmedzujú množstvo vypitého alkoholu. Kvôli popularite a dosahu sociálnych médií je pre túto vekovú skupinu totiž prvoradá kontrola ich imidžu.
Prieskum viedli v mene spoločnosti HEINEKEN analytici britskej konzultačnej spoločnosti Canvas8, ktorí zisťovali názor 5000 ľudí v piatich krajinách vo veku 21 -35, ktorí pijú prémiové pivá. Ich cieľom bolo pozrieť sa bližšie na problematiku zodpovednosti pri konzumácii alkoholu v rámci prípravy najnovšej kampane „Vychutnaj si Heineken® zodpovedne“. Nová globálna kampaň nesie názov „Hľadajú sa striedmi konzumenti”, a spoločnosť HEINEKEN ju prostredníctvom nového spotu svojej značky Heineken® predstavuje verejnosti v týchto dňoch. https://www.youtube.com/watch?v=5A4v3vyHWOU
Kľúčové zistenia o konzumentoch tohto milénia z prieskumu
„Sme pánmi svojho vlastného sveta“
• 59 % týchto konzumentov uvádza, že snaha nestratiť kontrolu je primárna motivácia pre obmedzenie spotreby alkoholu pri večernej zábave v podniku.
• Viac ako jeden z troch (36%) pripúšťa, že utrpel „spoločenskú hanbu“, keď sa jeho fotografia v podnapitom stave objavila na sociálnych médiách.
„Zameriavame sa na budúcnosť“
•88 % týchto konzumentov si je vedomých zodpovednosti za to, ako sa vyvíja ich vlastný život.
• 69 % z nich má pocit, že musí pracovať viac ako ich rodičia, aby boli úspešní v práci.
• Pri hľadaní toho správneho partnera považuje až 97 % mladých nadmerné pitie za prekážku.
• 71 % z nich je presvedčených, že ich život je lepší, keď kontrolujú svoje správanie.