BRATISLAVA 21. mája (WBN/PR) – Spravodlivo ohodnotiť prácu nie je vždy jednoduché. Avšak existujú pomocníci, ktorí pomôžu vyriešiť tento problém.
SunSoft.CRM
Každý zodpovedný pracovník získa veľmi jednoducho prehľad o pracovnom nasadení ktoréhokoľvek zamestnanca. „Toto hodnotenie môže byť nepríjemné hlavne pre tých, ktorí nepracujú poctivo,“ hovorí Norbert Kustra, obchodný riaditeľ spoločnosti SunSoft. Avšak pracujúci s nasadením a s dobrými výsledkami môžu očakávať lepšie hodnotenie. Manažér získa rovnako nový nástroj motivácie a samozrejme presné informácie o výkonnosti, komunikácii, obchodnej marži, či iných ukazovateľoch.
Plynulé zastupovanie
Každá spoločnosť môže mať kľúčových ľudí. Pri ich odchode, chorobe či dovolenke môžu vzniknúť rôzne nepríjemné situácie. „SunSoft.CRM sa osvedčil v praxi už u viacerých zákazníkov,“ vysvetľuje obchodný riaditeľ SunSoftu. „Keď zavolá klient na ústredie firmy, zobrazí sa jeho vizitka a jedným klikom získa zastupujúci pracovník dokonalý prehľad o tom, kedy, ako a o čom sa komunikovalo naposledy,“ hovorí. Za pár sekúnd je pracovník v obraze a schopný reagovať na ďalšie otázky klienta. SunSoft.CRM je možné prepojiť aj s ostatnými softvérovymi riešeniami a tak komplexný pohľad môžu dopĺňať informácie o neuhradených faktúrach, počte výrobkov na sklade, či dátume poslednej úhrady.
Nahrávanie rozhovorov a SMS správ
Pre rýchlu a efektívnu komunikáciu klienti môžu uprednostňovať okrem e-mailov aj telefonické spojenie či SMS správy. SunSoft.CRM dokáže nahrávať všetky tieto spôsoby komunikácie. Tiež softvér umožňuje vrátiť sa neskôr k starším rozhovorom, čo je veľmi žiaduce napr. pri riešení reklamácií.
Demoverzia na stiahnutie
SunSoft.CRM je jednoduché riešenie na viaceré problémy. Vyskúšajte už dnes a stiahnite si demoverziu programu zadarmo na www.sunsoft.sk