BRATISLAVA 25. novembra (WN/PR) – Jeden z kľúčových live-eventov tejto jesene televízia Markíza prepojí s iným svojim obľúbeným formátom. Počas štvrťhodiny pred začiatkom priameho prenosu bude vysielať Smotánku naživo.
V deň konania Slávika, 28. novembra 2009, bude moderátorka Erika Judínyová v priamom prenose robiť rozhovory s prichádzajúcimi hosťami. Začiatok Slávikovskej Smotánky je plánovaný na 20:00 hod. a relácia by mala trvať 15 minút. Bezprostredne po nej sa začne priamy prenos z ceremoniálu.
Smotánka sa na Markíze vysiela naživo iba dvakrát do roka. Raz počas Slávika a raz pri príležitosti Plesu v Opere.
Šou hudobníckych ocenení Slávik bude tento krát moderovať Juraj Mokrý a program bude naživo prenášaný z bratislavského PKO.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development – projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio – zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, Zlatý Bažant Mediálni partneri: Radio Expres, Nový Čas, azet.sk, Život, Markíza, Žurnál, Slovenská pošta, Nový Čas Nedeľa, IN, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA