Strana Smer – sociálna demokracia investovala za posledný týždeň do reklamy na Facebooku, Instagrame, YouTube a Google 61-tisíc eur. Na reklamu na internete tak vynaložila viac eur než všetky ostatné politické strany spolu.
Informáciu zverejnila na svojom profile na sociálnej sieti organizácia Transparency International Slovensko (TIS). Informácia podľa organizácie vyplýva z transparentných účtov politických strán, ktoré svoje výdavky účtujú každodenne.
Bugár, Fico, Sulík, Danko, Hlina. Ktorý z nich prežije rok 2020?
TIS uvádza, že za posledný týždeň minul Smer na online reklamu viac peňazí než za uplynulých šesť týždňov spolu. Po Smere minuli najviac peňazí na internetovú reklamu koalícia PS/Spolu, Vlasť a Dobrá voľba. Podľa grafu zverejneného v statuse sa výdavky každej z uvedených strán pohybujú približne na úrovni 10-tisíc eur.
TIS je nezisková mimovládna organizácia založená v roku 1998 so sídlom v Bratislave. Patrí k celosvetovému protikorupčnému hnutiu Transparency International s pobočkami vo viac než sto krajinách sveta.