BRATISLAVA 24. júna (WEBNOVINY) Služby wellness nevyužíva iba asi tretina slovenskej populácie. Ostatní si zájdu na wellness aspoň raz do roka. Uprednostňujú pritom prevádzkovateľov na Slovensku, asi pätina využíva wellness služby aj v zahraničí. Väčšina tých, ktorí využívajú služby wellness, ich plánuje využívať v približne rovnakej miere aj v budúcnosti.
Vyplýva to zo zistení štúdie Relax 2010, ktorá analyzuje postoje Slovákov k využívaniu relaxačných aktivít na Slovensku. Tá zároveň dokázala, že s rastúcou životnou úrovňou Slovákov sa postupne čoraz viac ľudí zameriava na starostlivosť o svoju telesnú a duševnú kondíciu, takisto možno pozorovať aj rastúci záujem investovať do svojho zdravia a relaxačných aktivít. Slovensko má pritom vďaka veľkému prírodnému bohatstvu podľa štúdie potenciál na rozvoj viacerých foriem trávenia voľného času, z dlhodobého hľadiska v rámci cestovného ruchu hlavne v oblastiach, akými sú wellness, pobyt v horskom prostredí a golf.
GfK Relax 2010 obsahuje komplexný pohľad na postoje Slovákov k využívaniu relaxačných aktivít na Slovensku. Štúdii predchádzal monitoring relaxačných zariadení na trhu, ako aj vlastné analýzy kapacít a prehľad relaxačných zaradení. Spoločnosť GfK Slovakia je lídrom na trhu marketingového prieskumu a poradenstva. Vznikla v roku 1991 v Bratislave. Je súčasťou celosvetovej siete GfK so sídlom v Norimbergu.
SITA