BRATISLAVA 16. apríla (WBN/PR) – Poradenská spoločnosť Amrop ohlásila rozšírenie seniorného poradenského tímu o koučku, konzultantku a trénerku Taru Swart z Veľkej Británie, ktorá patrí k popredným svetovým odborníkom aplikujúcim neurovedu do podnikania.
„S Tarou spájame naše sily predovšetkým pri poradenských riešeniach v oblasti Context Driven Leadership Assessment a exkluzívnom koučovaní manažérov prioritne na úrovni majiteľov, členov správnych orgánov a generálnych, finančných a líniových riaditeľov,“ povedal Igor Šulík, Managing Partner Amropu.
Tara Swart je absolventkou Oxfordskej univerzity so špecializáciou na psychiatriu a s doktorátom z neurovedy. Vďaka nadobudnutému vzdelaniu, viacročnej psychiatrickej praxi a ďalším skúsenostiam dokáže odhaliť, ako ľudský mozog ovplyvňuje výkonnosť manažérov a lídrov. Pri poradenských riešeniach vrátane individuálneho koučovania využíva prevratné vedecké metódy, ktoré sú zárukou trvalých výsledkov pre manažérov na najvyššej úrovni riadenia a pre top tímy vo všetkých sektoroch. Je expertkou na budovanie osobnej efektivity a v čase dynamicky sa meniaceho prostredia a zmien je ideálnym partnerom pre ľudí, ktorí majú záujem rozvíjať vlastné manažérske zručnosti, vplyv a autoritu a ktorých ambíciou je ovplyvňovať kľúčových spolupracovníkov v prospech spoločných cieľov.
Ako autorka viacerých publikácií a článkov Tara Swart často prednáša na odborných fórach a konferenciách nielen vo Veľkej Británii, ale na celom svete. V marci bola hlavným rečníkom na pracovných raňajkách, ktoré slovenský Amrop zorganizoval v Bratislave s podporou slovensko-rakúskej, americkej, britskej a švédskej obchodnej komory v SR.
„Podujatie bolo súčasťou nášho dlhodobého a cieleného úsilia aplikovať poznatky neurovedy do manažérskej praxe, ktoré vyústilo aj do inovácie a neustáleho zdokonaľovania služby Context Driven Leadership Assessment. Teší nás mimoriadne pozitívna odozva a rovnako aj fakt, že naša spoločná aktivita sa za rok 2013 dostala do medzinárodného kalendára akcií organizovaných pri príležitosti kampane Brain Awareness Week uskutočnenej vo vyše šesťdesiatich krajinách sveta,“ spresnil Igor Šulík.