BRATISLAVA 19. decembra (WEBNOVINY) – Slovenské ženy obdarujú na Vianoce väčšie množstvo svojich blízkych ako muži.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2500 respondentov používajúcich internet urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
Viac ako piatim ľudom dá darček len 37 percent mužov, no až 66 percent žien. Viac ako desať blízkych zase potešia 4 percentá mužov a 13 percent žien.
„Približne 52 percent opýtaných – mužov aj žien – dá darček jednému až štyrom blízkym či známym. Nikoho neobdaruje jedno percento opýtaných,“ uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
„Hitom Vianoc sú inteligentné telefóny, tablety, notebooky, knihy, parfumy a digitálne fotoaparáty,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. Ten uviedol, že až 22 percent ľudí používajúcich internet nakúpi väčšinu darčekov práve na internete.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.