Slovenská pošta v posledných dňoch zaznamenáva nárast počtu zamestnancov pozitívne testovaných na ochorenie COVID-19, alebo tých, ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach hodín pre verejnosť, ako aj pri doručovaní zásielok.
V tlačovej správe o tom informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu pošty Jana Lukáčová.
Pošta sa snaží nahradiť výpadok pracovníkov
Pošta uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko preto, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh predvianočnej prevádzky.
„Predvianočné obdobie prináša už tradične zvýšený záujem o poštové služby, či už posielanie listových zásielok, alebo balíkov. Slovenská pošta prijme denne viac ako milión listových zásielok a viac ako 120-tisíc balíkov,” zdôraznila Slovenská pošta.
Slovenská pošta navýšila počet kuriérov, upozorňuje aj na dátum podania zásielok
Vplyv na nárast počtu zásielok má hlavne nákup cez internet, posielanie darčekov prostredníctvom pošty, ale aj stále pretrvávajúca tradícia zasielania vianočných pozdravov.
Vyplácanie sociálnych dávok a dôchodkov
Od štvrtka 17. decembra do stredy 23. decembra počas predvianočnej prevádzky vyplatí Slovenská pošta viac ako 254-tisíc sociálnych dávok a dôchodkov.
Slovenská pošta bude vyplácať sociálne dávky, ale platia bezpečnostné a hygienické opatrenia
„Obraciame sa preto na klientov, aby nielen dodržiavali všetky hygienické opatrenia, ale aby v komunikácii s pracovníkmi pošty, ktorí sú už dlhé mesiace v prvej línii boja s nákazou, zachovávali slušnosť, ľudskosť a pochopenie,” podotkla pošta.