Slovakia Travel v aktuálnej zimnej marketingovej kampani, ktorú národná organizácia odštartovala v uplynulých dňoch, stavila na klasické spôsoby prezentovania krajiny – napríklad prostredníctvom krás slovenskej prírody.
„Pri propagácii Slovenska sa zameriavame nielen na tradičné trhy ako je Česko, Poľsko či Maďarsko, ale aj na vzdialenejšie destinácie. Novinkou je Škandinávia, spomenúť môžem i Japonsko, kde sa na budúci rok bude konať Svetová výstava EXPO 2025. Aktivity sme rozbehli aj na čínskom trhu,“ uviedla šéfka Slovakia Travel Ivana Vala Magátová.
Minister Keketi podpísal Memorandum o spolupráci s predstaviteľmi HoReCa sektora, posilniť chce atraktivitu Slovenska
Pri cielení na zahraničného turistu chce Slovakia Travel klásť dôraz na turistov prichádzajúcich zo škandinávskych krajín, od januára bude mať národná organizácia pre podporu cestovného ruchu preto stále zastúpenie aj na severe Európy.
„Prostredníctvom memoranda deklarujeme, že budeme spoločne zlepšovať podmienky cestovného ruchu na Slovensku. Memorandum je postavené na troch základných pilieroch spolupráce. A čo sa týka prilákania zahraničných návštevníkov, musíme tiež skvalitniť naše služby v sektore,“ povedal štátny tajomník ministerstva cestovného ruchu a športu Marek Harbuľák.