Slováci čoraz viac uprednostňujú pitie piva doma

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pivo
Foto: SITA/Igor Svitok

BRATISLAVA 6. januára (WEBNOVINY) – Spotreba piva na Slovensku v roku 2011 bola rovnako ako v predchádzajúcich dvoch rokoch pod tlakom najmä pre pretrvávajúce negatívne dopady ekonomickej situácie.

Ako pre agentúru SITA uviedla manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko Hana Šimková, Slováci čoraz viac uprednostňujú pitie piva doma pred jeho konzumáciou v podnikoch.

Viac sme si podľa nej obľúbili 10-stupňové pivo, a to na úkor 12-stupňového piva, ktorému sa postupne znižuje trhový podiel.

Šimková tiež skonštatovala, že narastá predaj piva privátnych značiek obchodných reťazcov, a to napriek tomu, že zatiaľ je ich podiel v tomto segmente relatívne nízky. Ďalším trendom na slovenskom pivnom trhu je podľa zistení spoločnosti nárast predaja piva v plechovkách a maxifľašiach, toto balenie totiž spotrebitelia považujú za praktickejšie.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko